معرفی صاحب هتل لویی ویتون | شکل گیری برند لویی ویتون

میدونی صاحب گرون ترین هتل جهان یک کارتن خواب بود؟ | ماجرای شهرت برند «لویی ویتون»

شاید هتل لویی ویتون را نشناسید اما بدون شک این برند را می شناسید، اما صاحب این برند مشهور زندگی داشت که حتی فکرش را نمی کنید.

شناسه خبر: ۶۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

کمتر کسی را می‌ توانید بیابید که نام برند لویی ویتون (Louis Vuitton) را نشنیده باشد. برند لویی ویتون (که خیلی‌ ها آن را به اختصار، ال وی LV می‌ نامند) از جمله برندهای لوکس جهان محسوب می‌ شود و نزدیک به یک و نیم قرن قدمت دارد. در ادامه در مورد صاحب برند لویی ویتون بیشتر بدانید که قبلا زندگی بسیار سختی داشته است.

لویی ویتون در ده سالگی مادرش را از دست داد و در فاصله‌ی زمانی نسبتاً کمی پدرش هم (که یک نجار بود) فوت کرد. شاید لویی ویتون، وقتی در چهارده سالگی، با پای پیاده، ۴۰۰ کیلومتر راه طی کرد تا به پاریس برسد و کاری برای خود بیابد، هرگز فکر نمی‌کرد که بتواند در آینده‌ای نه چندان دور، یکی از بزرگترین امپراطوری‌های لوکس جهان را بنا کند.

لویی ویتون در پاریس به شاگردی یک مغازه پرداخت و ساختن چمدان را یاد گرفت. درآمد شاگردی آنقدر زیاد نبود و او کار دومی را هم در کنار آن بر عهده گرفت: بستن چمدانهای مسافرتی.

 آن زمان، چمدان یک کالای نسبتاً لوکس حساب می‌شد و می‌توانید تصور کنید که چه کسانی برای بستن چمدان خود کارگر می‌گرفتند: طبقه‌ اشراف و ثروتمندان فرانسه. شهرت و کیفیت محصولات لویی ویتون در حدی بود که به دربار ناپلئون سوم راه پیدا کند و به عنوان چمدان ساز همسر وی، منصوب شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان