شناسه خبر: ۵۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

معرفی بازی همستر کامبت | همستر کامبت چیست

ماجرای همستر بازیگوشی که قراره جیب ایرانی‌ ها رو پُر پول کنه چیه؟

حتما در روزهای اخیر برای شما هم پیش آمده که به کسب سکه در یک ربات دعوت شده باشید. همراه ما باشید تا در موردش بیشتر بدونید.

همستر کامبت

پر بازدید

ترینی‌ها :

شاید این روزها بازی همستر کامبت شما را هم درگیر کرده باشد یا حداقل یک نفر را اطرافتان دیده باشید که در حال سکه جمع کردن در این بازی است. اما همستر کامبت چیست و چرا ناگهان در ایران اینقدر محبوب شد؟ در ادامه به تمام سوالاتی در مورد همستر کامبت پاسخ داده ایم.

حتما در روزهای اخیر برای شما هم پیش آمده که به کسب سکه در یک ربات دعوت شده باشید.

پس از عرضه موفق و پرسروصدای نات کوین، بازی‌های زیادی در سبک «Tap to Earn» با الهام از این پروژه راه‌اندازی شدند. یکی از بازی‌های این سبک که در روزهای اخیر محبوب و پرطرفدار شده است، بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) است. در این مطلب، بخش‌های مختلف بازی همستر کامبت را آموزش داده‌ایم و به روش‌هایی برای دریافت توکن بیشتر در این بازی اشاره کرده‌ایم.

کد مورس همستر کامبت؛ امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی در سبک Tap to Earn و رباتی است. بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این توکن‌ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود. بازی همستر کمبت در قالب یک ربات در دسترس است. همستر کامبت مدعی است که ۴۲ میلیون کاربر فعال دارد. برنامه ایردراپ بازی همستر کامبت به چهار بخش تقسیم می‌شود؛ مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با مارکت میکرها، انجام چند همکاری کلیدی با مجموعه‌های مختلف و در نهایت تهیه فهرستی برای تسک‌های ایردراپ. از بین این مراحل ۳ مرحله پشت سر گذاشته شده و مرحله تهیه لیست تسک‌های شرکت‌ داده شدن در ایردراپ همستر کامبت باقی مانده است. درون بازی هم گفته می‌شود که ایردراپ همستر کامبت به‌ زودی اتفاق خواهد افتاد.

همستر کامبت

سازوکار بازی همستر کامبت تا حد زیادی شبیه نات کوین است و اگر با این بازی آشنا باشید، کار با ربات همستر کامبت نیز برای شما آسان خواهد بود. جزئیات بازی با نات کوین تفاوت‌هایی دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم. همستر کمابت از چهار بخش کلی تشکی می‌شود. بخش Exchange یا صفحه اصلی صرافی، بخش Mine که چیزی شبیه به ربات Auto Tap در نات کوین است، بخش Frindes برای دعوت از دوستان و بخش Earn برای جمع‌کردن جایزه.

آیا ارز همستر قابل معامله است؟

ارز همستر که به عنوان رقیب نات کوین شناخته‌ می‌شود، در حال حاضر به صورت مستقیم قابل معامله نیست. بازی همستر کمبات به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های درون بازی را کسب کنند اما این توکن‌ها فعلا فقط برای ارتقای درون بازی یا سرمایه‌گذاری در بازی استفاده می‌شوند و امکان فروش آن‌ها وجود ندارد. با این حال وب‌سایت همستر کمبات (Hamster Kombat) اعلام کرده است که در آینده نزدیک اقدام به توزیع توکن‌های بازی و اجرای ایردراپ خواهد کرد که ممکن است به معنای قابل معامله شدن توکن‌ها در آینده باشد. پس از توزیع توکن‌ها احتمال دارد که بتوانید آن‌ها را در صرافی‌ها معامله کنید.

همستر

تاریخ لیست شدن همستر کمبات چه زمانی است؟

برنامه‌ریزی شده است که ایردراپ همستر کمبات (Hamster Kombat) در طول ماه ژوئن (خرداد) انجام شود که می‌تواند نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان لیست شدن و قابل معامله شدن توکن‌های ارز همستر باشد. این امر می‌تواند به معنای آن باشد که کاربرانی که در این بازی فعالیت دارند ممکن است به زودی بتوانند توکن‌های خود را در صرافی‌ها معامله کنند. با این حال مهم است که توجه داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند بسیار نوسانی باشد و سرمایه‌گذاری در آن‌ها ریسک‌هایی را به همراه دارد. لذا تحقیقات کافی و مشورت با متخصصان مالی قبل از انجام هرگونه معامله توصیه می‌شود.

همستر

جمع‌بندی 

ارز همستر توانسته است توجه گسترده‌ای را به خود جلب کند و به سرعت به یکی از موضوعات داغ در میان جامعه کریپتو تبدیل شود. با توجه به رشد سریع کاربران و توسعه‌ی مداوم امکانات Hamster Kombat پتانسیل دارد تا به یکی از بازی‌های پیشرو در صنعت Web3 GamiFi تبدیل شود و نقش مهمی در جذب کاربران جدید به این حوزه ایفا کند. این پروژه نشان می‌دهد که این بازی‌ها می‌توانند فراتر از سرگرمی باشند و به عنوان ابزاری برای کسب درآمد و مشارکت در اقتصاد دیجیتال عمل کنند.

یک همستر بازیگوش قرار است جیب ایرانی‌ها را از دلار پُر کند!یک همستر بازیگوش قرار است جیب ایرانی‌ها را از دلار پُر کند!

با این حال همانند هر سرمایه‌گذاری دیجیتال دیگر مهم است که کاربران قبل از مشارکت تحقیقات کافی انجام دهند و از معتبر بودن پروژه‌ها و ارزهای دیجیتال مطمئن شوند. آینده‌ ارز همستر ممکن است روشن باشد اما همواره باید به یاد داشت که در دنیای ارزهای دیجیتال، هیچ چیزی قطعی نیست و همیشه باید آماده‌ مواجهه با نوسانات و تغییرات بازار بود.

آیا این خبر مفید بود؟

  • رز ارسالی در

    الکیه

  • ا ارسالی در

    سلام
    ببخشید میگم من وارد بازی که میشم موبایلم خود به خود خاموش میشه جریانش چیه باید چیکار کرد

  • ناشناس ارسالی در

    پولی که ازاین طریق بدست میایدحلال هست یاحرام؟

  • امیر ارسالی در

    سلام دوستان، اگه تا الان همستر نصب نکردین یا فکر میکنین کلاهبرداریه یا شک دارین صادقانه میگم این بازی ممکنه یه روز به پول تبدیل بشه اگر شد چه خوب نشدم هیچ ضرری نکردیم بعدا حسرت نمیخوریم کاش نصب میکردیم، خود من با همون سکه های رایگان زدم روی کارتهایی

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ببخشید چطوریه و چطوری باید دان گنیم🙏

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان