محاسبه سود از همستر کامبت | محاسبه قیمت همستر | فرمول محاسبه قیمت همستر

(ویدیو) چند دلار همستر داری؟ | روش محاسبه درآمد از همستر کامبت

شایعات زیادی درباره نحوه محاسبه قیمت همستر منتشر شده است. اگر شما هم می خواهید بدانید که تا الان از همستر کامبت چقدر درآمد کسب کردید و فرمول درستش چیست، این ویدیو را تا آخر ببینید.

شناسه خبر: ۶۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

قیمت همستر کامبت در صرافی مشخص شده است. افراد زیادی این روزها درگیر بازی همستر کامبت شده اند و می خواهند بدانند که بعد این همه وقت چه درآمدی بدست می آورند. این ویدیو نحوه محاسبه درآمد شما از همستر کامبت را نشان می دهد.

نحوه محاسبه قیمت همستر کامبت

از آنجایی که منابع غیر رسمی زیادی به خاطر داغ بودن موضوع همستر کامبت و فقط برای بازدید گرفتن، هر نوع اطلاعات درست یا غلطی را نشر می‌دهند، تصمیم گرفتیم اطلاعات صحیح برای محاسبه و قیمت گذاری توکن HAMESTER را در اختیارتان قرار دهیم.

  • قیمت همستر در پری مارکت: 18 سنت
  • کل تعداد ارزها: 10 میلیارد
  • مارکت کپ حدودی: 130 میلیون

کد مورس جدید همستر امروز

اگر بخواهد کل ارزها را ایردراپ کند، به طور میانگین حدود 13-11 دلار به هر کاربر می‌رسد. هنوز هم همستر اعلام نکرده که بابت چقدر پروفیت و سکه چقدر ارز می‌دهد.

نحوه محاسبه قیمت همستر کامبت به دلار و تومان

همان طور که اشاره شد، قیمت توکن همستر در بازار پیش عرضه یا اصطلاحا پری مارکت صرافی گیت، مشخص شده است. با این حال، این قیمت، قیمت اصلی همستر نبوده و نمی‌توان با آن، ارزش واقعی توکن‌هایی که در ربات همستر جمع آوری کردیم را بفهمیم.

در حال حاضر قیمت را معادل 18 سنت اعلام کرده که اگر حتی فقط 30 میلیون همستر هم داشته باشیم و در این عدد ضرب کنیم، یک عدد کاملا غیرمنطقی می‌شود و امکان ندارد همستر بتواند بین بیش از 120 میلیون کاربر خود بر این اساس توزیع عادلانه‌ای داشته باشد!

نات کوین زمانی که لیست شد و توکن های کابرانش را تبدیل کرد، علاوه بر سکه هایی که از ماین بدست آورده بودند کلیه سکه ها و امتیازهای کابران را که از قسمت‌های مختلف بازی جمع کرده بودند را مد نظر قرار داد.

اکنون نیز سوال کاربران این است که همستر سکه برایش مهم است یا profit؟

داخل ویدئو بالا، سعید محمد، کارشناس و تحلیلگر برجسته بازارهای مالی، به نحوه محاسبه قیمت همستر کامبت و پاسخ این سوال که سکه مهم‌تر است یا profit پرداخته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • مهدی محمدابراهیمی ارسالی در

    برو آقا...برو خجالت بکش....ینی همستر اعلام کرده 10 میلیارد داریم که 700 میلیونشو تو استخراج کردی؟ اصا تو بلدی ارز دیجیتال و توکن و این داستانا رو تعریف کنی؟

  • matin ارسالی در

    دوست عزیز هنوز قیمت لیست نشده از کجا این همه مطئن هستید

  • سهراب ارسالی در

    بر اساس قیمت کذاری پیش فروش وبسایت کوکویین مقدار ۱ میلیون سکه ی همستر ۳ دلار ارزش دارد که میشه ۱۸۰ هزار تومن و این قیمت منطقی است
    البته این قیمت اولیه است و ممکنه بالا یا پایین بره

  • Mohamad778835 ارسالی در

    برو دروغ نگو الکی که ما دیگه تلاش نکنیم😑

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان