شناسه خبر: ۶۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد

معرفی فیلم قاتل وحشی | تیزر فیلم قاتل و وحشی

«قاتل‌ و وحشی» لیلا حاتمی بعد 5 سال از توقیف در میاد؟؟ + اولین آنونس

سازمان سینمایی برای رفع مشکل فیلم «قاتل و وحشی» از علما و مراجع تاییدیه گرفته است. در ادامه در مورد این فیلم بیشتر بدانید.

فیلم قاتل و وحشی

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم قاتل و وحشی یکی از متفاوت ترین فیلم های ایران است که به مدت 5 سال توقیف شه است. فیلم قاتل و وحشی اولین بار سال 1398 به جشنواره فجر آمد. روح‌الله حجازی، مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی درباره اکران فیلم قاتل و وحشی گفته: «باوجود توقیف چندساله، با برخی مراجع و علما مذاکراتی داشته‌ایم و پیگیری‌هایی نیز صورت گرفت که سرانجام موفق به اخذ تائیدیه شدیم.»

تیزر بین المللی فیلم قاتل و وحشی

«قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌الله، اولین‌بار سال 1398 پشت در جشنواره سی‌ و هشتم فجر ماند. آن زمان به خاطر مشکل مالکیت امکان حضور در جشنواره را از دست داد. سال بعد باز هم متقاضی حضور در جشنواره شد. اینبار به دلیل ایرادی که از موهای تراشیده لیلا حاتمی و مشخص بودن گوش‌هایش گرفته شد نتوانست در جشنواره حضور داشته باشد. در جشنواره چهلم فجر باز هم نتوانست به جشنواره راه پیدا کند.

از اینجا به بعد بود که گهگاه اظهارنظری درباره «قاتل و وحشی» شنیده می‌شد و هربار به این پاسخ از سوی مسئولان می‌رسید که تا اصلاحات مدنظر سازمان سینمایی اجرایی نشود، مجوز نمایش داده نمی‌شود.

تا اینکه در ۶ اسفند ۱۴۰۱ پس از چهار سال توقیف و سه بار ممانعت از حضور در جشنواره فیلم فجر پروانه نمایش فیلم «قاتل و وحشی» فقط برای اکران در خارج از کشور صادر شد. همان زمان روح‌الله سهرابی اعلام کرده که فیلم «قاتل و وحشی» به دلیل مسائل مربوط به نوع پوشش بازیگر زن، در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد و این فیلم صرفا برای خارج از ایران مجوز گرفته است.

فیلم قاتل و وحشی

او توضیح داده بود: «اگرچه مضمون فیلم دارای فضایی ملتهب و خشن بوده و مخاطب خاصی را جلب خواهد کرد، اما وحشت و خشونت حاکم بر فیلم، علت عدم نمایش این اثر نبوده و تنها تصاویر بازیگر زن با موی تراشیده این امکان را از اثر سلب کرده است.»

حالا پس از گذشت پنج سال از تولید فیلم، سهرابی اعلام کرده: «در خصوص این فیلم با وجود توقیف چندساله، با برخی مراجع و علما مذاکراتی داشته‌ایم و پیگیری‌هایی نیز صورت گرفت که سرانجام موفق به اخذ تاییدیه شدیم.»

فیلم قاتل و وحشی

او توضیح بیشتری در این زمینه نداده و مشخص نیست زمان اکران آن چه خواهد بود.

پوستر فیلم قاتل و وحشی

فیلم قاتل و وحشی

داستان و بازیگران فیلم قاتل و وحشی 

فیلم قاتل و وحشی یکی از فیلم های جنجالی این دوره از جشنواره فجر بود که از رقابت با فیلم های دیگر باز ماند. داستان این فیلم برای اولین بار پس از اعلام توقیف آن منتشر شد.

در خلاصه داستان قاتل و وحشی آمده است:

«"زیبا"، مهیای عروسی دخترش می شود که بطور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف میشود. او سعی می کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی خبر از همه چیز عازم همان جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. «زیبا»، برای نجات خود و دخترش می جنگد».

حمید نعمت الله کارگردان فیلم قاتل و وحشی، مضمون اصلی فیلم خود را مقابله ی خیر و شر عنوان کرده و آن را یک فیلم حماسی می داند.  لیلا حاتمی در قاتل و وحشی با گریمی متفاوت و موهای تراشیده شده حضور دارد.

بازیگران فیلم قاتل و وحشی

  •  لیلا حاتمی
  • امین حیایی
  • شهرام حقیقت دوست
  • ستاره اسکندری
  • عزت الله رمضانی فر
  • شهرام قائدی
  • علی علائی
  • سام نوری

فیلم قاتل و وحشی

فیلم قاتل و وحشی این روزها در انتظار دریافت پروانه ی نمایش برای اکران در سینماهای کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان