شناسه خبر: ۸۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

کامبو کارت روزانه سیتی هولدر 31 شهریور | کامبو روزانه CityHolder

هر روز در این مطلب کارت های جدید بازی تلگرامی سیتی هولدر منتشر خواهد شد.

سیتی هولدر

پر بازدید

ترینی‌ها :

بازی تلگرامی سیتی هولدر ، یک بات جذاب مدیریت شهری در قالب شهردار بوده که با گرافیک بالای خود ، بسیاری از کاربران فضای شبکه اجتماعی تلگرام را به خود جذب کرده است . این بازی سازنده روسی داشته و توسط بسیاری از کانال های معتبر تلگرام معرفی شده است . کاربران در این ایردراپ تلگرامی ، به عنوان یک شهردار عمل کرده و ماموریت ارتقا ساختمان های شهر و افزایش درآمد از شهر و همچنین افزایش ساکنین شهر مجازی خود را خواهند داشت . به تازگی از تاریخ 17 سپتامبر 2024 ( 27 شهریور 1043 ) بخش کامبو روزانه سیتی هولدر به بازی اضاف شده است .

در این بخش از مقاله سایت ترینی ها ، روزانه کارت های جدید بازی تلگرامی سیتی هولدر  منتشر خواهد شد . پس هر روز با مراجعه به این صفحه از وبسایت ، میتوانید کامبو روزانه CityHolder  را مشاهده کنید.

کامبو کارت روزانه سیتی هولدر 31 شهریور

سه ساختمان در تصویر زیر را از بخش ساخت و ساز شهری پیدا کرده ، و کارت ها را ارتقا دهید .

بعد از تکمیل ارتقا ساختمان ها ، پاداش کامبو خود را دریافت کنید .

کامبو روزانه سیتی هولدر 31 شهریور
کامبو روزانه سیتی هولدر 31 شهریور

نحوه ثبت کامبو کارت سیتی هولدر در بازی

کامبو کارت های ساختمانی سیتی هولدر ، همانند سایر بات های تلگرامی مانند همستر کامبت و یا راکی ربیت ، روزانه در مینی گیم CityHolder درج خواهد شد . کاربران باید سه ساختمان در شهر را پیدا کرده و ارتقا دهند . با ارتقا این سه ساختمان به صورت روزانه ، کامبو کارت بازی تکمیل شده و پاداش به صورت سکه بازی شهر را دریافت خواهند کرد . پاداش تکمیل کامبو سیتی هولدر 7.5 میلیون سکه شهر خواهد بود . کامبو کارت سیتی هولدر ، روزانه ساعت 14:30 در مینی اپ تلگرامی درج خواهد شد .

نمای کامبو روزانه سیتی هولدر در مینی آپ تلگرام

نمای کامبو روزانه سیتی هولدر در مینی آپ تلگرام

جهت تکمیل کامبو کارت روزانه سیتی هولدر به این صورت عمل کنید:

1.وارد بازی تلگرام سیتی هولدر شوید.

2.از منو بازی ، وارد قسمت Your City یا شهر شما شوید .

3.در این بخش سمت چپ صفحه ، بخش کامبو کارت را میتوانید مشاهده کنید .

4. روزانه سه ساختمان آپدیت شده در همین صفحه از مقاله آلما اکس را پیدا کرده و ارتقا دهید . با ارتقا این سه ساختمان ، کامبو کارت سیتی هلدر تکمیل خواهد شد .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد