شناسه خبر: ۸۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

«جادوی سفید»، سریال قاجاری جدید پارسا پیروز فر متوقف میشود؟ + جزئیات

در پی اخبار ساخت سریال قاجاری جدیدی به کارگردانی آیدا پناهنده و بازی پارسا پیروزفر،خبر رسیده ممکن است این سریال متوقف شود..

جادوی سفید

پر بازدید

ترینی‌ها :

آیدا پناهنده بعد از موفقیت سریال در انتهای شب به تازگی مقدمات ساخت سریال تازه‌ ای با تم قدیمی و قاجاری را با بازی پارسا پیروزفر و علی شادمان آغاز کرده بود و اخیرا خبر رسیده بودجه این سریال به طور کامل تهیه نشده و امکان کنسل شدن این سریال وجود دارد.

شنیده‌ها از تعطیلی سریال «جادوی سفید» آیدا پناهنده، پس یک پیش تولید مفصل و آماده بودن برای کلید، حکایت دارند. گفته می‌شود دلیل اصلی، اختلافاتی است که میان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده (محمد یمینی) بر سر بالا بودن هزینه‌ها، پیش آمده. بر اساس منابع آگاه در پلتفرم، قرار بوده «جادوی سفید» با سرمایه‌گذاری محسن خباز به سرانجام برسد و پس از پایان تولید، فیلم‌نت آن را بخرد. خباز اما از ادامه تزریق مالی خودداری کرده. ▫️خبر ساخت سریال هفته پیش رسانه‌ای شد که طبق شواهد، با هدف جذب سرمایه‌گذار جدید بوده. سریال از اردیبهشت امسال وارد مرحله اجرایی شد و تاکنون حدود بیست میلیارد تومان صرف آن شده. برخی عوامل اما به دلیل عدم تزریق سرمایه، دستمزد نگرفته‌اند.

سازندگان سریال «در انتهای شب» در یک سریال قاجاری! + جزئیات

یک کارگردان که سریال او در حال پخش از فیلم‌نت است، نقشی پررنگ در انصراف پلتفرم از رها کردن «جادوی سفید» دارد. بر اساس شنیده‌ها، فیلم‌نت سریال را می‌خواهد اما نه برای حالا و نه با هزینه فعلی؛ بلکه در صورت پذیرش شرایط جدید توسط خانم پناهنده.

بازیگران سریال جادوی سفید:

ظاهرا با تغییر تهیه‌کننده و جذب سرمایه‌گذار، تولید سریال سال آینده از سر گرفته خواهد شد. فعلا به عوامل گفته شده بزودی خبر قطعی به آن‌ها داده می‌شود. علی شادمان هم مذاکرات با یک فیلم را شروع کرده و احتمالا دیگر بازیگران مثل پارسا پیروزفر، ندا جبرائیلی، پردیس پورعابدینی و... سراغ پروژه‌های دیگر خواهند رفت.

داستان سریال جادوی سفید:

«جادوی سفید» سریالی تاریخی است و برخلاف آثاری مثل «در انتهای شب»، «افعی تهران» و... امکان جانمایی محصولات گلرنگ (حامی مالی فیلم‌نت) در آن، برای تبلیغ نیست. همین، از دیگر عوامل بحران سریال است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد