شناسه خبر: ۵۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

سریال به جای هشت و نیم دقیقه | ساعت پخش لحظه گرگ و میش

جایگزین «هشت و نیم دقیقه» تغییر کرد! | زمان پخش سریال «لحظه گرگ و میش»

آخرین قسمت سریال «هشت و نیم دقیقه» سه شنبه ۱۵ خرداد پخش خواهد شد و حالا آی فیلم سریال جایگزین را معرفی کرده است.

سریال هشت و نیم دقیقه

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال هشت و نیم دقیقه، داستانی اجتماعی که این روزها از شبکه آی فیلم پخش می شد به زودی تمام می شود. آی فیلم اعلام کرده است که یک سریال جدید جایگزین هشت و نیم دقیقه می شود. در ادامه سریالی که قرار است جایگزین هشت و نیم دقیقه شود را ببینید.

یک سریال جدید برای پخش در ساعت ۲۲ در نظر گرفته شد.

در ابتدا آی فیلم تصمیم گرفته به جای سریال «هشت و نیم دقیقه»، مجموعه تلویزیونی "بیگانه‌ای با من است" از چهارشنبه ۱۶ خرداد جایگزین آن خواهد شد. اما این تصمیم را عوض کرد و خبری مبنی بر اینکه سریال «لحظه گرگ و میش» را جایگزین هشت و نیم دقیقه می کند منتشر کرده است.

آخرین قسمت سریال "هشت و نیم دقیقه" سه شنبه ۱۵ خرداد پخش و از چهارشنبه ۱۶ خرداد مجموعه تلویزیونی "لحظه گرگ و میش"جایگزین آن می‌شود. این سریال به کارگردانی همایون اسعدیان، محصول سال ۱۳۹۷ است و بازیگرانی چون حسام محمودی، فاطمه گودرزی، لیلا بلوکات، سیامک احصائی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، اردشیر کاظمی، علیرضا کمالی نژاد، فرشید زارعی فرد و المیرا دهقانی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 

سریال لحظه گرگ و میش

خلاصه داستان: داستان سریال با محوریت یک خانواده، از دهه ۶۰ شروع شده و تا زمان حال ادامه پیدا می‌کند و اتفاقات رخ داده در زندگی افراد این خانواده را به تصویر می‌کشد.

مجموعه تلویزیونی "لحظه گرگ و میش" از چهارشنبه ۱۶ خرداد، هر شب ساعت ۲۲ پخش و در ساعات ۶ و ۱۴ روز بعد بازپخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

  • هستی ارسالی در

    بریدبابا بااین فیلماتون

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد