شناسه خبر: ۹۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

ایده استایل با رنگ ترند پاییز 1403، قرمز گیلاسی + تصویر

این رنگ می تواند برای هر فردی با هر رنگ پوستی مناسب باشد. با توجه به اینکه رنگ قرمز یک رنگ گرم و جذاب است، یقینا یکی از بهترین انتخاب های شما در روزهای سرد پیش رو خواهد بود

استایل قرمز گیلاسی

پر بازدید

ترینی‌ها :

موسسات تخصصی مختلف به طور معمول یک رنگ را به عنوان رنگ سال در نظر می گیرند. برندهای مشهور نیز هر ساله بر اساس رنگ سال اقدام به طراحی جدیدترین تولیدات خود می کنند. اما یکی از مهمترین نکات در تعیین رنگ سال و تبدیل شدن آن به مد، استقبال مخاطب است. در واقع سلیقه عمومی اولین اصلی است که می تواند جهت مد را مشخص نماید.

با اینکه رنگ سال 2024/1403 رنگ هلویی بود اما در پاییز و زمستان امسال شاهد محبوب شدن یک رنگ دیگر هستیم. این رنگ در زبان انگلیسی با عنوان Cherry Red یا قرمز گیلاسی شناخته می شود. در زبان فارسی اما این قرمز تیره طیف گسترده تری دارد. این روزها این رنگ با عنوان شرابی، زرشکی، جگری و آلبالویی در ایران ترند شده است. 

ما هم قصد داریم در ادامه این مطلب چند ایده استایل هیجان انگیز با رنگ آلبالویی به شما پیشنهاد کنیم.

کت های جذاب با رنگ گیلاسی

کت ها آیتم هایی بسیار کاربردی هستند. شما می توانید یک کت را با لباس های مختلفی مانند شلوار جین، دامن، پیراهن و شلوارهای پارچه ای بپوشید. به این ترتیب بی نهایت استایل متنوع خواهید داشت. یک کت با رنگ آلبالویی نیز می تواند در تمام فصل پاییز و زمستان لباس محبوب شما باشد.

استایل قرمز گیلاسی

بارانی های کاربردی

ترندها بر اساس نیازها تغییر می کنند. در سال های اخیر بارانی تبدیل به یکی از آیتم های ثابت استایل پاییزه شده است. این آیتم را شما می توانید جایگزین مانتو کرده و در تمام طول پاییز و زمستان از پوشیدن آن لذت ببرید. بارانی معمولا بلند و ساده بوده و استایلی کلاسیک دارد.

بارانی گیلاسی

پالتو فوتر با رنگ آلبالویی

پالتو فوتر یکی از ساده ترین و کاربردی ترین آیتم هایی است که می توانید برای پاییز و زمستان داشته باشید. این پالتو معمولا ساده طراحی شده و بلند است. اما نمونه های کوتاه آن نیز طرفداران بسیاری دارد. استفاده از پارچه فوتر در طراحی این پارچه باعث شده این پارچه تبدیل به بخشی از هویت این پالتو شود

پالتو گیلاسی

شومیزهای گیلاسی

شومیز یکی از محبوب ترین لباس ها برای خانم ها به حساب می آید. یک شومیز مناسب را شما می توانید همراه با مانتو بپوشید. این شومیز می تواند یک انتخاب ایدئال برای پوشیدن همراه با انواع کت، کاپشن و پالتو باشد. شومیز شما اگر قد بلندی داشته باشد می تواند برای شما جایگزین مانتو شود. مخصوصا اگر آن را با پارچه های پاییزه مانند کشمیر طراحی کنید. به این ترتیب یک مانتو پاییزه جذاب خواهید داشت. از آنجایی که رنگ آلبالویی یک رنگ خاص و خیره کننده است، یک شومیز ساده با این رنگ می تواند به استایل شما در موقعیت های مختلف جلوه ای متفاوت بدهد.

استایل قرمز گیلاسی

استایل مونوکروم با رنگ آلبالویی

برای بسیاری از خانم های طرفدار مد تنها استفاده از رنگ های ترند کافی نیست. آن ها مایلند علاوه بر این که مطابق مد روز به نظر می رسند، سلیقه متفاوت خود را نیز به رخ دیگران بکشند. به این خانم های زیبا و جسور استایل مونوکروم را توصیه می کنیم. استفاده از رنگ های مشکی و کرم در طراحی استایل مونوکروم بسیار رایج است. در واقع ممکن است در طول روز خانم های بسیاری را ببینید که سر تا پا مشکی یا بژ پوشیدند. اما استفاده از رنگ های خاص و جیغ برای داشتن یک استایل مونوکروم نیاز به جسارت زیادی دارد.

استایل قرمز گیلاسی

اکسسوری های گیلاسی

همانطور که اشاره کردیم، استفاده از رنگ آلبالویی در استایل به جسارت نیاز دارد. بسیاری از خانم ها که معمولا رنگ های تیره و خنثی می پوشیدند، نمی توانند به راحتی از رنگ آلبالویی در استایل خود استفاده نمایند. به این دسته از خانم های توصیه می کنیم اکسسوری هایی به این رنگ انتخاب کنند. به این ترتیب می توانند با کمترین میزان ریسک و هزینه، یک استایل ترندی و جذاب داشته باشند. از آنجایی که رنگ آلبالویی بسیار خیره کننده است، شما می توانید با انتخاب یک شال با این رنگ به طور کلی استایل خود را دگرگون کنید. انتخاب کیف و کفش با رنگ آلبالویی نیز می تواند بسیار هوشمندانه باشد.

 

استایل قرمز گیلاسی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد