شناسه خبر: ۹۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

با این آزمایش طول عمرتان را بسنجید!!

دکتر جونز در یکی از پادکست های دنیای تغذیه آزمایش ساده ای درمورد طول عمر عنوان کرد.

غهمیدن طول عمر با آزمایش ساده

پر بازدید

ترینی‌ها :

دکتر اد جونز در یکی از پادکست های دنیای تغیذیه عنوان کرد که طول عمر زیاد با قدرت بدنی دست رابطه مستقیم دارد وی اظهار کرد که اگر نمیتوانید یک دمبل با سه چهارم وزن خود را در دست نگه دارید نمیتوانید انتظار طول عمر زیاد را از خود داشته باشید.درواقع چنانچه این توانایی و قدرت بازو را داشته باشید، بدون تردید از عمری طولانی بهره‌مند می‌شوید.

دکتر اِد جونز می‌گوید، او این موضوع را برای اولین بار از دکتر «پیتر آتیا» که در زمینه تولید پزشکی افزایش طول عمر فعالیت می‌کند و صاحب درمانگاهی خصوصی است، شنیده و با بررسی بیماران خود به صحت گفته او پی برده است. متاسفانه بیشتر پزشک‌ها هنگام درمان بیماران خود به آنها هشدار نمی‌دهند که قوای جسمانی خود را بالا ببرند.

فردی که بدن نیرومندی دارد، هرگز دچار چربی خون نمی‌شود و از نظر سلامتی در بهترین حالت قرار دارد. هرچه بدن قوی‌تر باشد، از سرعت پیر شدن کاسته و احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف کم می‌شود.

 

 معمولا با افزایش سن، از عملکرد سیستم دفاعی بدن کم می‌شود و زور دست و بازو می‌تواند تا حد زیادی جلوی این روند را بگیرد.

دکتر جونز می‌گوید، دست‌های نیرومند، توانایی هومئوستازی (حفظ پایداری محیط داخلی بدن و ثابت نگهداشتن شرایط فیزیکی و شیمیایی بدن) بدن را افزایش داده و موجب بهبود سریع از بیماری‌ها و پیشگیری از ضعف می‌شود.

بنابراین اگر می‌خواهید عمری طولانی داشته باشید، در کنار ورزش‌های روزانه، قدرت دست‌هایتان را بالا ببرید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد