شناسه خبر: ۵۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

هواشناسی ۶ خرداد | آب و هوای شش خرداد ۱۴۰۳

هشدار هواشناسی امروز 6 خرداد | بارش باران و تگرگ در ۱۸ استان کشور

سازمان هواشناسی برای امروز 6 خرداد از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در ۱۸ استان به همراه وزش باد شدید و بارش تگرگ خبر داد.

هواشناسی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سازمان هواشناسی از امروز 6 خرداد تا پایان هفته را هشدار صادر کرد. شما می توانید به صورت روزان اخبار جدید هواشناسی را از سایت ترینی ها  دنبال کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی را مطالعه کنید.

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز در استان‌های گیلان، مازندران، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، سمنان، شمال اصفهان و یزد، جنوب ایلام، ارتفاعات خوزستان و چهارمحال و بختیاری در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از روز دوشنبه تا پنجشنبه نیز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

از فردا دوشنبه تا آخر هفته روند افزایش دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل روی می‌دهد.

همچنین یکشنبه دریای خزر و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه خلیج‌فارس مواج هستند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد