داستان مسابقه «بازمانده» چیست؟ | اولین شرکت کنندگان رئالیتی شوی «بازمانده» + تیزر

به تازگی مسابقه ای ورزشی در حال طراحی است که مجری گری آن را سیامک انصاری بر عهده دارد.در ادامه اطلاعات بیشتری از این مسابقه بخوانید.

شناسه خبر: ۹۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

مسابقه تلویزیونی «بازمانده» با دریافت مجوز از سوی ساترا به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است.این مسابقه با نام انگلیسی «survivor» در بسیاری از کشورها اعم از آمریکا، ایتالیا، سوئد، یونان و ترکیه برگزار شده است.

مسابقه بزرگ «بازمانده» کاری از سعید طالبی از مهرماه جلوی دوربین می‌رود. سیامک انصاری بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون به عنوان مجری در این مسابقه حضور دارد. انصاری پس از تجربه موفق «جوکر» حالا با اجرای مسابقه‌ای کاملا ورزشی و هیجان‌انگیز، چالشی به مراتب متفاوت‌تر را تجربه خواهد کرد.

سازندگان مدعی شده‌اند که ورژن ایرانی «سوروایور» دارای یک فیلمنامه ایرانیزه است که با بهره‌گیری از فرهنگ و تمدن ایرانی و مطابق سلیقه مخاطب ایرانی خواهد بود. ضمن اینکه مجری از چهره‌های سینمایی است.ساخت دکورهای مسابقه بزرگ «بازمانده» کاری از سعید طالبی درحال حاضر در یکی از جزایر زیبای کشورمان به سرعت درحال ساخت و تکمیل بوده و بزودی ضبط این مسابقه با اجرای سیامک انصاری آغاز خواهد شد.

داستان مسابقه بازمانده:

«بازمانده» با نام انگلیسی «survivor» همه ساله در بسیاری از کشورها اعم از آمریکا، ایتالیا، فرانسه، سوئد، یونان و ترکیه بین دو تیم سلبریتی‌ها و داوطلبان برگزار می‌شود و به عنوان «بزرگترین و پرطرفدارترین مسابقه تلویزیونی در جهان» لقب گرفته است.

مسابقه بازمانده

نحوه برگزاری مسابقه:

نحوه برگزاری مسابقه بدین شکل است که تیمی متشکل از سلبریتی‌ها اعم از بازیگران، فوتبالیست‌ها، ورزشکاران و خوانندگان و تیم دیگر که همگی از میان داوطلبان عادی انتخاب خواهند شد به مدت چهار ماه بدون هیچ‌گونه امکاناتی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در نهایت یک نفر به عنوان بازمانده به جایزه بزرگ دست می‌یابد.این مسابقه نیاز به فعالیت‌های بدنی بسیاری دارد.

عوامل رئالیتی شوی بازمانده:

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما به عنوان مشاور و مدیر پروژه هدایت اجرایی این مسابقه را بر عهده دارد.سیامک انصاری مجری «بازمانده» می‌شود .

شبکه پخش مسابقه بازنده:

این مسابقه از طریق یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

اولین سری شرکت کنندگان مسابقه بازمانده:

رونمایی از ۶ بازیکن رئالیتی شو «بازمانده» ▫️پوریا پورسرخ، معین زندی، سیاوش خیرابی، احسان روزبهانی، جواد کاظمیان و الهه منصوریان از شرکت کنندگان این مسابقه هستند و سایر شرکت کنندگان بزودی معرفی خواهند شد.

مسابقه بازمانده

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد