بهترین بازیکن خارجی سال ۲۰۲۴ امارات | برترین بازیکن خارجی امارات | مهدی قائدی و مقام اول امارات

مهدی قائدی نامزد بهترین بازیکن خارجی لیگ امارات شد! + ویدیو

عنوان برترین بازیکن خارجی سال لیگ امارات در انتظار مهدی قائدی است. بهترین بازیکن خارجی از بین ۳ نامزد نهایی انتخاب خواهد شد.

شناسه خبر: ۷۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

مهاجم بوشهری سابق تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته در تیم الاتحاد امارات بازی می کرد به عنوان یکی از نامزدهای برترین بازیکن خارجی این لیگ انتخاب شد. مهدی قائدی مهاجم بوشهری سابق تیم فوتبال استقلال با بازی در تیم الاتحاد امارات در مجموع ۱۶ گل و ۶ پاس گل در تمامی رقابت‌ها به نام خود ثبت کرد.

ستاره جوان ایرانی لیگ امارات که فصل پرحاشیه ای را نیز پشت سر گذاشت، و با قرارداد قرضی در تیم الاتحاد کلبا بازی می کرد به همراه دو بازیکن دیگر به عنوان نامزدهای بهترین بازیکنان خارجی لیگ امارات با یکدیگر رقابت می کنند. 

مهدی+قایدی

فدراسیون فوتبال امارات قصد دارد بهترین بازیکن خارجی را از بین ۳ نامزد نهایی انتخاب کند که مهدی قایدی نیز در بین این نامزدها حضور دارد. قایدی باید با سفیان رحیمی و نیکولاس خیمنز رقابت کند. رحیمی با العین موفق شد به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند و خیمنز نیز به همراه الوصل توانست عنوان قهرمانی ادنوک لیگ را بدست بیاورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد