پاسخ مبینا نعمت زاده به منصوریان

جواب دندان شکن مبینا نعمت زاده به کنایه شهربانو منصوریان

مبینا نعمت زاده در جواب کنایه شهربانو منصوریان که گفته بود من را هم در دانشگاه قبول کنید حرفهایی بیان کرد که در ادامه می بینید.

شناسه خبر: ۷۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

ماجرای درخواست مبینا نعمت زاده دارنده مدال نقره المپیک در رشته تکواندو مبنی بر پذیرش او در دانشگاه در رشته پزشکی حواشی زیادی را به دنبال داشت. یکی از این حواشی مربوط به حرفهای شهربانو منصوریان بود که در کنایه به مبینا نعمت زاده گفته بود: من را هم در دانشگاه دندانپزشکی قبول کنید، قول می دهم دور ورزش را خط بکشم.

پاسخ مبینا نعمت زاده به شهربانو منصوریان

 

 مبینا نعمت‌زاده امروز  در ویژه برنامه‌ای که به مناسبت کسب مدال تاریخی او و ناهید کیانی در المپیک تدارک دیده شده بود، به منتقدانش در این خصوص پاسخ داد.

 نعمت زاده که در ابتدا علاقه‌ای به صحبت کردن در این خصوص نداشت، بعد از اینکه مهروز ساعی به صحبت پرداخت، شروع به گفت‌وگو کرد و در‌ همان ابتدا به شهربانو منصوریان طعنه زد: "فقط مردم نیست و خیلی از ورزشکاران که رشته‌شان در حد المپیک نیست و این موضوع به آن‌ها مربوط نمی‌شود، آمدند و انتقاد کردند. واقعا باعث تاسف است. شما خودت ورزشکار هستی و سختی‌های ورزش را کشیده‌ای. وقتی به یک ورزشکار دیگر توهین می‌کنی، قطعا یک روز هم به شما توهین می‌کنند!"

نعمت‌زاده در این بخش با کمی مکث از مجریان خواست به او بگویند به سمت کدام دوربین صحبت کند. او در خصوص درخواستش از رئیس جمهور برای ورود به رشته پزشکی در دانشگاه عنوان کرد: "من واقعا منظور خاصی نداشتم. فیلم‌هایش هست و وقتی از سالن بیرون آمدم، مجری از من پرسید که از مسئولان چه انتظاری داری، اما سوالش را اصلا نشان ندادند که من هم اول گفتم حمایت می‌خواهم. بعد از آن هم اسم دکتر پزشکیان را آوردند که من هم گفتم از آن‌ها می‌خواهم در درس و دانشگاهم مرا حمایت کنند یا دانشگاهی در تهران مرا حمایت کند. در ادامه هم از من پرسیدند علاقه به چه رشته‌ای داری که من هم گفتم علاقه به رشته پزشکی دارم."

بیوگرافی مبینا نعمت زاده دختر تکواندو کار ایران !

این دختر 19 ساله تکواندوی ایران از حاشیه‌هایی که برایش بابت این درخواست به وجود آمده، گلایه دارد: "امیدوارم این موضوع حل و فصل شود. از دیروز کامنت‌های اینستاگرامم را بستم. برایم مهم نیست، اما دوست دارم مردم هم واقعیت‌ها را بدانند."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد