ترور دوباره ترامپ | نقص فنی هواپیمای ترامپ | فرود اضطراری هواپیمای دونالد ترامپ

(ویدیو) سو قصد دوباره به ترامپ؟ + جزئیات

ویدیو لحظه فرود آمدن هواپیمای دونالد ترامپ که مشکوک به سوقصد و ترور دوباره است.در ادامه میتوانید جزئیات این اتفاق را بخوانید.

شناسه خبر: ۷۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

امروز صبح هواپیمایی که ترامپ در آن بود به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بیلینگز ایالت مونتانا شد.در خبر هایی عجیب احتمال سوقصد و ترور دوباره دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری در نظر گرفته شده و هنوز علت این نقص فنی و اتفاقات را مقامات دولت توضیح ندادند.

یکی از مقام‌های فرودگاه بین‌المللی «بیلینگز-لانگ» در مونتانا اعلام کرد: «هواپیمای حامل دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری این کشور به دلایل فنی مجبور شد فرود اضطراری داشته باشد. امیدواریم او بتواند با یک جت شخصی به بووزمن برود تا در تجمع انتخاباتی شرکت کند.»

به نوشته مجله نیوزویک، رئیس جمهور سابق آمریکا در هواپیمای خود به نام «ترامپ فورس وان» به سمت بووزمن می‌رفت که مشکل فنی هواپیما را مجبور به توقف برنامه ریزی نشده در بیلینگز کرد.

ماهیت دقیق مشکل مکانیکی که هواپیمای ترامپ را مجبور به فرود در ۱۴۰ مایلی شرق مقصد مورد نظر خود کرد، همچنان نامشخص مانده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد