سلن دیون در افتتاحیه المپیک | سلن دیون و لیدی گاگا در افتتاحیه المپیک

(ویدیو) اجرای شگفت انگیز سلین دیون در افتتاحیه المپیک 2024

سلن دیون خواننده معروف کانادایی که برای مدتی به علت بیماری از صحنه های اجرا به دور بود، پس از مدتها به همراه لیدی گاگا در مراسم افتتاحیه المپیک اجرا داشت.

شناسه خبر: ۷۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

سلین دیون، ستاره کانادایی موسیقی جهان همراه لیدی گاگا در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس به روی صحنه رفت.

سلین دیون روز سه‌شنبه و تنها سه روز قبل از افتتاحیه رسمی بازی‌های المپیک وارد پاریس شد. البته حضور او در این رویداد چندان هم غافلگیرکننده نبود، زیرا او قبلا در مصاحبه با مجله «وُگ» فرانسه به حضورش در پاریس اشاره کرده بود. او در ماه آوریل در مصاحبه با این مجله گفت: «می‌خواهم که دوباره برج ایفل را ببینم». البته بیشتر این گونه به نظر می‌رسد این یک برنامه از پیش تعیین شده بوده باشد تا یک خواست ساده برای بازدید از برج ایفل. هرچند این ستاره دنیای موسیقی مدتی است دچار بیماری شده، اما به نظر می‌رسد بیماری هم نتوانسته مانع حضور او در این رویداد جهانی شود که بین ۱ تا ۳ میلیارد نفر در سرتاسر جهان چشم به آن دوخته‌ا‌ند. فرصتی نایابت که همه شانس حضور در آن را ندارند.

غیر باورترین قهرمانی المپیک | شناگر غرق شده، قهرمان شد!                 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سلین دیون ۵۶ ساله پیشتر به دلیل ابتلا به نوعی بیماری نادر عصبی مرتبط با حنجر، از فعالیت هنری دور بود اما در افتتاحیه المپیک با ترانه مشهور زندگی زیبا (La Vie en Rose) را در کنار لیدی گاگا اجرا کرد.

سلن دیون

برای نخستین بار در تاریخ برگزاری بازی‌های المپیک، مراسم افتتاحیه این رویداد به‌جای ورزشگاه، در نزدیکی رود سن برگزار شد و ورزشکاران به‌جای رژه پیاده، با قایق از رود سن عبور کردند. 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • نیکا ارسالی در

    سلام من خیلی خوشحالم که سلن دیون خوبه و سرحال تر از قبلا است

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد