شناسه خبر: ۸۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

کارت Cheating is bad همستر | کارت تقلب همستر برای چیست | از کجا بفهمیم همستر ما را متقلب شناسایی کرده؟ | کارت تقلب همستر را از کجا ببینیم؟

رونمایی کارت تقلب همستر + عکس راهنما

بازی همستر کامبت که این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، به تازگی کارت جدیدی به اسم Cheating is bad را راه‌اندازی کرده است.

همستر کامبت

پر بازدید

ترینی‌ها :

بازی پرطرفدار جهانی همستر کامبت به تازگی بخش جدیدی را به نام کارت Cheating is bad یا تقلب راه اندازی کرده است.  وارد بخش Achievement بشید و در انتها کارت Cheating is bad رو باز کنید. در صورتیکه این کارت برای شما روشن بود یعنی همستر  حساب کاربری شما را به عنوان یک متقلب شناسایی کرده است.

کارت های همستر امروز شنبه ۱۷ شهریور

 

کارت Cheating is bad  یا تقلب همستر چیست؟

به نظر می‌رسد این کارت برای کاربرانی است که با تقلب کلیدها را به دست آورده‌اند. در توضیحات این کارت گفته شده‌ که همستر کامبت فعالیت‌های مشکوکی در حساب کاربر پیدا کرده است. این بازی در ادامه هم از کاربران خواسته است که عادلانه بازی کنند و تقلب نکنند. شایان ذکر است که همستر کامبت قرار است در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) توکن خود را رد صرافی‌ها لیست کند. صرافی‌های مختلفی مثل بیت گت اعلام کرده‌اند که توکن این بازی را لیست خواهند کرد. بسیاری از کاربران هم منتظر دریافت ایردراپ این بازی هستند.

کارت تقلب همستر

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد