مهران مدیری | آواز خواندن مهران مدیری | سکانس های مهران مدیری

(ویدیو) غوغای مهران مدیری با آوازخوانی در یک مهمانی خصوصی

آواز خواندن مهران مدیری را در یک مهمانی مشاهده می کنید که همه را جذب خود کرده است اما او این اجرا را به یک زن تقدیم کرده است.

شناسه خبر: ۴۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال دراکولا، فصل دوم سریال هیولا است و یکی از جذاب ترین سریال های طنز به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران بوده است. مهران مدیری که خود به عنوان نقش اول مرد این مجموعه بازی کرده است، مانند تمام فیلم هایش، حضور درخشانی داشته. در این فیلم علاوه بر مهران مدیری بازیگران مطرحی چون بازیگران مطرح دیگری از جمله «ویشکا آسایش»، «محمد بحرانی»، «سیما تیرانداز»، «نیما شعبان نژاد»، «گلاره عباسی»، «اندیشه فولادوند» و «بهنام تشکر» در این مجموعه به نقش آفرینی پرداخته اند.

درباره سریال دراکولا

سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

دستمزد نجومی مهران مدیری برای سریال پدر گواردیولا

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    صداش خوبه هاااا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد