شناسه خبر: ۶۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش ساعت ۶ صبح | تیزر فیلم ساعت ۶ صبح مهران مدیری

اولین تیزر فیلم «ساعت 6 صبح» مهران مدیری! + ویدیو

اولین تیزر فیلم جدید مهران مدیری با عنوان «ساعت ۶ صبح» منتشر شد. در ادامه ببینید.

مهران مدیری

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم ساعت 6 صبح مهران مدیری امسال توانست مجزو پخش بگیرد و مهران مدیری این خبر را منتشر کرد. فیلم ساعت 6 صبح مهران مدیری به زودی اکران می شود اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست. فیلم ساعت 6 صبح دومین فیلم مهران مدیری است و تهیه کننده آن علی اوجی است.

اولین تیزر فیلم ساعت 6 صبح

 

اواخر اردیبهشت‌ ماه امسال جدیدترین فیلم مهران مدیری با نام «ساعت ۶ صبح» از سازمان سینمایی پروانه نمایش دریافت کرد و چند روز بعد هم این فیلمساز و بازیگر در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از اکران  آن خبر داد.

حالا در آخرین روزهای خرداد ماه مدیری از اولین تیزر فیلم خود رونمایی کرده و قرار است این فیلم به تهیه‌ کنندگی علی اوجی به زودی در سینما های کشور اکران شود.

«ساعت ۶ صبح» دارای قصه ای ملتهب و اجتماعی بر اساس طرحی از عباس رافعی و علی اوجی است و بخش عمده داستان آن در یک پارتی مختلط می‌گذرد! یک پارتی شبانه که با ورود نیروهای امنیتی مواجه میگردد. بازیگران این فیلم عبارتند از: سمیرا حسن پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، مهران مدیری، تینو صالحی، سعید زارعی، منصور نصیری، خیام وقار کاشانی، وحید منتظری، محمد حیدری، مهرو نونهالی، رضا کیانی نژاد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد