شناسه خبر: ۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

اپلیکیشن کنترل استرس | کنترل استرس با اپلیکیشن

قراره یوگا و مدیتیشن برات آسون شه | معرفی بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های یوگا و مدیتیشن

استرس تان را با انواع اپلیکیشن کنترل استرس به راحتی کنترل کنید. در این اپلیکیشن ها زنگ مراقبه، مدیتیشن و موسیقی آرامش بخش روزانه به شما پیشنهاد می دهد.

اپلیکیشن

پر بازدید

ترینی‌ها :

اگر شغل پر استرسی دارید و هر روز با استرس کارتان را انجام می دهید، باید هر چه سریعتر فکری برای کنترل آن کنید.یکی از این راه ها استفاده از اپلیکیشن کنترل استرس است. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است.ما در این مقاله 7 اپلیکیشن کنترل اضطراب را معرفی می کنیم.

Simply Yoga

اپلیکیشن

در هر کجا که باشید، Simply Yoga مربی یوگای شخصی شما است. این اپ شامل ویدیوهای تمرینی برای تمام سطوح از مبتدی تا پیشرفته است. با آموزش بیش از ۳۵ حرکت یوگا توسط مربیان معتبر، این برنامه شامل ۶ روتین یوگا سطح ۱ (۲۰ تا ۶۰ دقیقه) است که شما را در تمام مراحل همراهی و راهنمایی می‌کند.

از مزیت‌های Simply Yoga قابلیت یکپارچه شدن با برنامه Health است؛ بنابراین تمامی داده‌های تمرین و کالری سوزانده‌شده شما به Health منتقل شود تا نظارت بهتری به فعالیت‌های خودد داشته باشید.

 

اپلیکیشن Breethe: Meditation and Sleep

یک ویژگی خوب در این برنامه موسیقی آرامش‌بخش پس‌زمینه است که در تمام مدت‌زمان باز بودن برنامه پخش می‌شود حتی بدون این‌که مراقبه‌ای را باز کنید. شما پس از باز کردن این برنامه هم احساس آرامش می‌کنید. این برنامه همچنین محتوای خوبی ارائه می‌کند از جمله داستان‌های خواب و جلسات هیپنوتیزم. این برنامه در مدت ۷ روز رایگان است، اما بخش اعظم مطالب یعنی ۱۰۰۰ مراقبه با پرداخت حق عضویت قابل دسترسی است.

اپلیکیشن

اپلیکیشن Happier ۱۰%

این برنامه توسط دن هریس، نویسنده کتاب ۱۰ درصد شادتر و مدیر سابق یک مجله خبری، ساخته شده است که بعد از تجربه وحشت از تلویزیون به مدیتیشن روی آورد. این برنامه مراقبه‌های اساسی و یادآوری‌های روزانه مناسبی را ارائه می‌دهد اما اکثر مطالب آن پولی است. شما می‌توانید تا ۷ روز از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید. در این مدت می‌توانید تصمیم بگیرید آیا این برنامه برای شما مفید است یا خیر.

اپلیکیشن

اپلیکیشن Meditation Studio

اپلیکیشن

این برنامه به سادگی همه مراقبه‌های خود را به رایگان در اختیار قرار می‌دهد. این مراقبه‌ها از ۵ تا ۳۰ دقیقه هستند و در دسترس شما قرار دارند. درست همان محتوایی را که بسیاری از برنامه‌ها فقط برای کاربرانی که هزینه پرداخت می‌کنند اختصاص می‌دهند در اختیار شما می‌گذارد. طراحی این اپلیکیشن ساده است و برای آرامش کاربران این‌گونه طراحی شده است. این برنامه هم مانند سایر برنامه‌ها با پرداخت هزینه دسترسی بیشتری را برای شما ایجاد می‌کند که البته آنقدرها هم واجب نیست.

 معرفی اپلیکیشن های مد و فشن

اپلیکیشن Simple Habit

اپلیکیشن

از اسم آن مشخص است؛ عادت ساده. احتمالا این برنامه می‌خواهد در زندگی روزمره عملی و مفید باشد. برنامه‌هایی برای لحظه‌های خاص مانند مسافرت، بعد از مشاجره یا قبل از یک ارائه بزرگ در این برنامه لحاظ شده است. حتی مراقبه‌هایی برای بهبود زندگی جنسی شما نیز در آن وجود دارد. همه این موارد برای کاربران به صورت رایگان در دسترس نیست. البته اغلب افراد از مطالب رایگان آن راضی بوده‌اند، اما برای دسترسی کامل ماهانه ۱۲ دلار حق عضویت وجود دارد.

اپلیکیشن Insight Timer

اپلیکیشن

این برنامه به صورت مجانی در اختیار همه قرار دارد. این برنامه تعداد زیادی زنگ مراقبه و موسیقی‌های آرامش‌بخش برای گوش دادن حین مراقبه به شما ارائه کرده است. احتمالا از نشستن و گوش دادن به آن لذت خواهید برد. این برنامه خصوصیت ممتازی را ارائه کرده است که آن محتوای قابل توجه رایگان برای کاربران است. این مراقبه برای افرادی که به مدیتیشن علاقه دارند گزینه بسیار مناسبی است.بسیاری از افراد توصیه می‌کنند چند معلم را در این اپلیکیشن پیدا کنید و به جلسات آن‌ها بپیوندید تا جست‌وجوی خود را محدود کنید. تعداد کمی از معلم‌ها را انتخاب کنید که به کار آن‌ها علاقه دارید مثلا جک کورنفیلد یا کریستین ماس از معلم‌های مشهور در این برنامه هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد