شناسه خبر: ۷۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

اسامی ۲۰ کشور نا محبوب | ۲۰ کشور که برای مسافرت خوب نیستند

لیستی از 20 کشور غیر محبوب در میان مردم | بدترین کشور ها برای سفر !

لیستی از 20 کشور معروف اما نا محبوب در دنیا که مردم و توریست ها خاطره و دل خوشی از آن ندارند.

کشور های غیر محبوب

پر بازدید

ترینی‌ها :

لیستی از اسامی 20 کشور هرچند زیبا اما غیر محبوب را برای شما جمع آوری کرده ایم که به عنوان شهر های توریستی معروف هستند اما توریست های حاضر در آنجا حالا به دلایل طرز برخورد و یا اقتصاد و دیگر چیز ها دل خوشی از آن کشور ها ندارند و جزوی از نامحبوب ترین کشور ها قرار گرفته اند.

رای‌دهندگان آنلاین در سایت The Top Tens نظر خود را در مورد کشورهای مورد علاقه و آنهایی که برایشان محبوب نیستند به اشتراک گذاشته‌اند. دلایل عدم محبوبیت‌ کشورها از نقض جدی حقوق بشر گرفته تا رفتار بی‌ادبانه مردم محلی با گردشگران متفاوت است. در ادامه ۲۰ مورد از غیرمحبوب‌ترین کشورها را بررسی می‌کنیم.

۲۰. اندونزی

در سال ۱۹۹۸، ناآرامی‌های سیاسی و بحران فزاینده مالی آسیا، باعث ایجاد یک سری اعتراضات در سراسر اندونزی شد. موج ویرانگر خشونت قومی آغاز و بیش از هزار نفر کشته شدند. زنان بسیاری نیز در جریان ناآرامی‌ها مورد تجاوز قرار گرفتند.

تنش‌های نژادی حتی با گذشت ۲۰ سال از این رویداد سیاه در تاریخ اندونزی هنوز وجود دارد.

لندونزی

۱۹.ترکیه

در سال ۲۰۱۷، ترکیه به نقض عمده حقوق بشر توسط سازمان ملل متهم شد. این کشور ازجمله غیرمحبوب‌ترین کشورهای جهان است. مسلماً ترکیه در رده‌بندی رضایت مردم از دموکراسی در ۲۶ کشور جهان جایی ندارد.

ناسالم ترین شهر جهان در مکزیک ؛ اینجا نوشابه راحت تر از آب پیدا میشود!

ترکیه

۱۸. آرژانتین

پس از قهرمانی در جام جهانی فوتبال، آرژانتین در میان غیرمحبوب‌ترین کشورها شش پله سقوط کرد.همچنین آرژانتین فساد زیادی در نظام پولی خود دارد. مهم نیست که از کجا ارز خود را در این کشور خریداری می کنید، دقت کنید و مراقب باشید که به شما ارز تقلبی ندهند!

ارژانتین

۱۷. مکزیک

مکزیک کشوری زیبا با تاریخ فرهنگی غنی است، اما با فساد و باندهای مواد مخدر که مناطق وسیعی را به وحشت می اندازند نیز در ارتباط است. سازمان ملل همچنین مکزیک را به عنوان یکی از خشن ترین کشورهای جهان برای زنان معرفی کرده است.

Mexico

۱۶. سومالی

دزدی دریایی از دیرباز موضوعی است که در سواحل این کشور آفریقایی مطرح شده است.و همینطور به دلیل درگیری مسلحانه، تهدید بسیار زیاد جهت انجام حمله تروریستی و آدم ربایی، و سطح خطرناک جرم­های خشونت آمیز، توصیه می­شود سفر به سومالی نداشته باشید چون که حملات تروریستی می­تواند در هر نقطه و هر زمان در سومالی رخ دهد.

سومالی

۱۵. ایتالیا

افراد رای‌دهنده معتقدند که ایتالیایی‌ها مودب نیستند و از خارجی‌ها استقبال نمی‌کنند و برخی از شهرهای این کشور با زباله و کثیفی کماکان مشکل داشته باشند.باله‌های سرریز شده از سطل‌های زباله بزرگ اما ناکافی یکی از مشکلات خاص و واضح در شهر رم است. جمع آوری زباله و دفن غیرقانونی زباله‌های سمی نیز یک مشکل مداوم در شهر ناپل ایتالیا است.همچنین رانندگی در ایتالیا به دلیل شلوغی شدید و رویکرد تهاجمی در رانندگی توسط مردم محلی، می‌تواند خطرناک باشد.

ایتالیا

۱۴. سوریه

این کشور به دلیل ادامه جنگ داخلی و درگیری از هم پاشیده شده است.همچنین شرایط اقتصادی در سوریه همچنان رو به وخامت است؛ زیرا قیمت مواد خام همچنان با دلار مرتبط است و در نتیجه ارزش پول این کشور روزبه‌روز کاهش می‌یابد.

معرفی-شهر-سوریه

۱۳. فرانسه

ظاهراً فرانسوی‌ها به بی‌ادبی و بداخلاقی به ویژه در برخورد با گردشگران به بدنامی شهره‌اند.یکی از معایب مهاجرت به فرانسه بازار کار است.همچنین فرانسه و اعتصاب مترادف هم هستند و اعتصابات در این کشور آنقدر زیاد است که فرانسه معمولاً در صدر فهرست اعتراضات در اروپا قرار دارد. هنوز جریان‌های تبعیض در جامعه فرانسه وجود دارند.

فرانسه

۱۲. آلمان

آلمان کشور باشکوهی است اما گره خوردن تاریخ آن با نازی‌ها باعث شده که محبوبیت نداشته باشد.و همچنین تنوع غذایی محدود،بسته بودن مراکز تفریحی در آخر هفته،رک بودن و نژاد پرست بودن و همچنین زبان سخت از دلایل عدم محبوبیت است.

المان

۱۱. هند

سوءتغذیه، کار کودکان، قاچاق انسان، خشونت علیه زنان و دیگر اشکال برده‌داری مدرن، همگی از مشکلات این کشور جنوب آسیایی هستند.برخی از مغازه داران بطری های آب خود را دوباره با آب لوله کشی پر می کنند و سپس درب آن را دوباره می گذارند و دوباره می فروشند.

هند

۱۰. انگلستان

احساسات ضدبریتانیایی به دلیل گذشته امپریالیستی این کشور در سراسر جهان وجود دارد.همچنین سیستم درمانی قوی اما آهسته،غذاهایی که چنگی به دل نمی‌زنند،خانه‌های چشم نواز و قیمت‌های کمرشکن،مردم تودار و نه چندان خونگرم،قطارهای گران و تأخیر متداول،حیوان خانگی و اجاره نشینی از دیگر دلایل نامحبوب بودن انگلیس است.

انگلستان

۹. ژاپن

احساسات ضد ژاپنی بیشتر از سوی چینی‌هاست که به جنگ جهانی دوم و کشتار نانکینگ برمی‌گردد.فشار کار و ربات‌های انسان‌نما و نژاد پرست بودن زیاد نسبت به توریست ها و بلایای طبیعی از دلایل خیلی مهمی هستند.

ژاپن

۸. افغانستان

افغانستان هم محل درگیری‌ها و ناآرامی‌های مداوم است، به ویژه از زمان تسلط طالبان در سال ۲۰۲۱. حقوق زنان به‌طور گسترده توسط طالبان نقض می‌شود.

afghanistan-capital

۷. عربستان سعودی

حقوق زنان در عربستان سعودی نیز همواره نادیده گرفته شده است.همچنین قوانین بسیار سختگیرانه ای نسبت به توریست ها از جمله از نقض قوانین لسه مجست عربستان سعودی خودداری کنید،هنگام عکس گرفتن محتاط باشید،از پوشیدن رنگ قرمز در روز ولنتاین خودداری کنید،همیشه کارت شناسایی شخصی همراه خود داشته باشید،از خوردن، آشامیدن و سیگار کشیدن در اماکن عمومی خودداری کنید،حمل الکل به عربستان سعودی و ورود به کشور غیرقانونی است و آوردن هر نوع فرآورده خوک به عربستان سعودی به شدت ممنوع است.همینطور مراقب تفکیک جنسیتی باشید

تصاویر شگفت انگیز شبیه سازی شده از دوران اوج قدیمی ترین شهر های دنیا!

Saudi-Arabia-Riyadh

۶. عراق

بسیاری از کشورها به دلیل تهدیدات تروریسم، آدم ربایی و وضعیت ناامن کشور به شدت از سفر شهروندان خود به عراق جلوگیری می‌کنند.همینطور در هنگام دیدن توریست خارجی رفتار های عجیبی نیز از خود نشان میدهند.

go-to-iraq-1

۵. پاکستان

پاکستان جایی است که اسامه بن لادن در آن مخفی شده بود و توسط نیروی دریایی آمریکا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.و مردان پاکستانی به شدت زن ستیز هستند و اقتصاد خوبی هم اصلا ندارند.

هزینه-های-زندگی-در-پاکستان

۴. روسیه

ایالات متحده و روسیه در طول سال‌ها روابط پرتنشی داشته‌اند. تهاجم پوتین به اوکراین در سال ۲۰۲۲ تنها اوضاع را برای این کشور بدتر کرده است.همینطور هم سبک زندگی مهاجران گران است،اکثر روس‌ها انگلیسی صحبت نمی‌کنند،مراقبت های بهداشتی عمومی ناکارآمد،نبود حمل و نقل عمومی در خارج از شهرها از جمله دلایل مهم غیر محبوب بودن است.

روسیه

۳. چین

پکن محل تظاهرات میدان تیان آن من در سال ۱۹۸۹ بوده که در آن ارتش آزادی‌بخش خلق چین هزاران غیرنظامی را کشت تا از چین کمونیست محافظت کند. شیوع کووید نیز احساسات ضدچینی را در سراسر جهان تقویت کرد.تغذیه غذایی نامناسب و نوع تفکر سنتی مردم نیز دخیل است.

چین

۲. ایالات متحده

ایالات متحده با سابقه روسای جمهور بحث برانگیز، و تمایل به آغاز جنگ در مناطقی که فی‌الواقع به آنها تعلق ندارد کشور محبوبی برای بسیاری از افراد جهان نیست.آمریکا کشوری وسیع می‌باشد وسیستم حمل و نقل عمومی ضعیف دارند،هزینه مسکن در ایالات متحده نیز بسیار بالا است همچنین هزینه دارو در آمریکا بسیار بالا است.میزان بالای جرم و جنایت در آمریکا دارای یکی از بالاترین نرخ‌های جرم و جنایت در جهان است.

usa-asmerica-780x470

۱. کره شمالی؛ غیرمحبوب‌ترین کشور جهان

شاید کشوری که شدیدترین نقض حقوق بشر در جهان را دارد کره شمالی باشد. شهروندان کره‌ای مشمول قوانین وحشیانه‌ای مانند ممنوعیت آزادی بیان و خطر اعزام به اردوگاه‌های کار در صورت عبور از مرز هستند.و همچنین قوانین بسیار سختی برای بومی ها مانند:قانون ممنوعیت آهنگ و فیلم های خارجی،تغییر قوانین تاریخ در کره شمالی،نیاز به دریافت مجوز برای زندگی در پایتخت،قطع برق در کره شمالی و قانون مجازات سه نسل و.... را دارند.

Facts-from-North-Korea

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد