شناسه خبر: ۷۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش برنامه اکنون سروش صحت | موضوع برنامه اکنون سروش صحت

سروش صحت با تاک شوی «اکنون» به نمایش خانگی می آید!

سروش صحت با ساخت تاک شو و برنامه ای جدید به اسم «اکنون» به عرصه نمایش خانگی برگشت.در ادامه جزئیات و زمان پخش آن را بخوانید.

سروش صحت

پر بازدید

ترینی‌ها :

سروش صحت بازیگر و کارگردان خوب کشورمان شروع به ساخت برنامه و تاک شوی جدیدی به اسم «اکنون» با تمرکز بر موضوعات فرهنگی،هنری به سینما برگشت و پخش این برنامه به زودی شروع میشود.

سروش صحت با اجرای برنامه «اکنون» بار دیگر میزبان علاقه‌مندان به فرهنگ، هنر و علم خواهد بود. این تاک‌شوی هفتگی که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان تولید می‌شود، با همان رویکرد و حساسیت برنامه موفق «کتاب باز» طراحی شده است. در «اکنون»، صحت با گفتگوهایی جذاب و آموزنده، به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی خواهد پرداخت.

«فرار از ترس» اولین رئالیتی شوی ترسناک در ایران

ویژگی‌های برنامه اکنون:

برنامه «اکنون» با تمرکز بر موضوعات فرهنگی، هنری و علمی، به بستر شبکه نمایش خانگی وارد شده است. این برنامه نه تنها به گفتگوی دلنشین با مهمانان و کارشناسان شناخته‌شده می‌پردازد، بلکه هدف آن گسترش فرهنگ مطالعه و آگاهی در جامعه است. صحت با سبک ویژه‌ای که در اجرای برنامه‌های فرهنگی دارد، بار دیگر مخاطبان را با خود همراه خواهد کرد.

سروش صحت

زمان پخش اکنون:

برنامه «اکنون» در حال حاضر در مرحله تولید است و به زودی به صورت هفتگی از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. این برنامه با توجه به سابقه موفق تیم سازنده، به‌ویژه سروش صحت، انتظار می‌رود که مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گیرد و تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش آگاهی عمومی داشته باشد.

با ورود سروش صحت به شبکه نمایش خانگی، علاقه‌مندان به برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌توانند منتظر تجربه‌ای متفاوت و دلنشین در برنامه «اکنون» باشند. این برنامه، فرصتی برای تعمق و گفتگو درباره موضوعات مهم فرهنگی و هنری است که به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد