شناسه خبر: ۴۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

آب و هوای روز عید فطر | آب و هوای ۲۲ فروردین | پیش بینی هواشناسی ۲۳ فروردین

هشدا رئیس سازمان هواشناسی؛ آب هوای 22 و 23 فروردین اصلا مساعد نیست!!

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، 4 استان کشور در تعطیلات عید فطر شرایط جوی مناسبی ندارند که در ادامه می توانید توضیحات بیشتر آن را بخوانید.

هواشناسی

پر بازدید

ترینی‌ها :

طبق خبری که خبرگزاری برنا از گزارش هواشناسی منتشر کرد، بر مبنای گزارش هواشناسی آب و هوای فردا و پس فردا یعنی 22 و 23 فروردین نامساعد پیش بینی شده است. با ترینی ها همراه باشید تا جزئیات کامل تری از پیش بینی هواشناسی برای دو روز آینده را بخوانید.

رییس سازمان هواشناسی گفت: در استان‌هایی مانند ایلام، اردبیل، قزوین و تهران شرایط جوی به‌ویژه طی چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ فروردین ماه) مساعد نیست.

سحر تاجبخش رییس سازمان هواشناسی در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ اظهار داشت: در استان‌هایی مانند ایلام، اردبیل، قزوین و تهران شرایط جوی به‌ویژه طی چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ فروردین ماه) مساعد نیست.

وی افزود: تمرکز بارش چهارشنبه در محور‌های مواصلاتی استان‌های لرستان، چهار محال و بختیاری و شمال خوزستان و پنجشنبه در نوار شمالی کشور شامل استان‌های مازندران و غرب گلستان خواهد بود البته بیشتر استان‌ها به جز بخش‌هایی از جنوب شرق کشور تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرند.

رییس سازمان هواشناسی تصریح کرد: درباره این وضعیت جوی اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد تا شاهد کمترین خسارات و تلفات باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد