شناسه خبر: ۲۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

کاهش وزن با سبزیجات | سبزیجات لاغر کننده

با این سبزیجات لاغر شدن رو خیلی آسون به چشم ببین | بهترین سبزیجات برای لاغری

این مطلب روش لاغر شدن با کمک سبزیجات رو بهتون میگه. ممکنه شما هم درگیر این باشید که چیکار کنید که خیلی آسون و سریع لاغر بشین.

سبزیجات

پر بازدید

ترینی‌ها :

لاغر شدن فقط برای تناسب اندام نیست و اگر لاغری طبق اصول باشه باعث تامین سلامتی بدن هم میشه. اما با هر روشی که نمیشه وزن کم کرد. سالم خوری یکی از راه های کاهش وزنه. این مطلب سبزیجاتی که برای لاغری؛ مفید هستند رو بهتون معرفی میکنه تا سالم و آسون وزن کم کنید. 

سبزیجات لاغر کننده

  • اسفناج: اسفناج یک سبزی برگ سبز است که کالری کمی دارد و مواد مغذی بالایی دارد. این یک منبع عالی از فیبر است که می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید و کالری دریافتی کلی شما را کاهش دهد. اسفناج همچنین سرشار از ویتامین های A و C و همچنین آهن است که برای جریان خون سالم ضروری است.

  • کلم: بروکلی کلم بروکلی یکی دیگر از سبزیجات غنی از مواد مغذی است که کالری کمی دارد و فیبر بالایی دارد. این منبع عالی از ویتامین‌های C و K و همچنین فولات است که برای رشد سلول‌های سالم ضروری است. بروکلی همچنین حاوی ترکیباتی به نام سولفورافان و گلوکورافانین است که خواص ضد سرطانی آن ها ثابت شده است.

آب بخورید و لاغر شوید! 

  • گل کلم: گل کلم یک سبزی همه کاره است که می توان آن را تفت داد، له کرد و یا حتی به عنوان جایگزین برنج استفاده کرد. کالری کمی دارد و فیبر بالایی دارد، که آن را به گزینه ای عالی برای کاهش وزن تبدیل می کند. گل کلم همچنین منبع خوبی از ویتامین های C و K و همچنین فولات و پتاسیم است.

  • فلفل دلمه‌ای: فلفل دلمه ای یک سبزی خوشمزه با طعم ملایم است و می‌شود آن را به خیلی از غذاها افزود و خوش طعم‌ترشان کرد. فلفل دلمه‌ای یک سبزی ایده‌آل برای کاهش وزن هم است. چرا؟ چون کالری کم و مواد مغذی بالایی دارد و همچنین به ایجاد حس سیری بعد از غذا کمک می‌کند. این ترکیب می‌تواند به جلوگیری از پرخوری در بقیه روز کمک کند.

لاغر شدن

  • کدو: از کدو حلوایی هر زمانی که به دستتان رسید لذت ببرید. یک فنجان کدو حلوایی پخته شده فقط حاوی ۴۲ کالری است. همچنین چربی کمی دارد و فیبر فراوانی برای سیری طولانی مدت فراهم می‌کند. کدو را می‌توانید در کنار غذا یا به عنوان میان وعده میل کنید.

  • تربچه: تربچه ها یکی از سبزیجاتی هستند که در رژیم های غذایی بسیار دست کم گرفته می شوند. 100 گرم از این سبزی های تند و ترد، فقط 16 کالری و 1.8 گرم نت کربوهیدارت دارد. بنابراین آن ها شما را سیر می کنند بدون این که وزنتان را زیاد کرده باشند. همانند مارچوبه، تربچه ها هم به دفع مایعات اضافه کمک می کنند. می توانید آن ها را به تنهایی به جای چیپس بخورید. یا آن ها را همراه با مواد با کربوهیدرات کم، ترکیب کنید و بخورید یا حتی می توانید کبابی کنید و آن ها را گرم استفاده کنید.

  • کرفس: یکی از سبزیجات لاغر کننده کرفس است که آن را سلطان سبزی ها نامیده اند ، که سر شار از ویتامین B6،کلسیم و فسفر و منیزیم است. ویتامین های A ،k، پتاسیم و منگنز و فیبر غذایی از دیگر مواد مفید موجود در کرفس هستند . وجود بالای ویتامین ث در کرفس سبب شده است که مصرف آن بسیاری از حمله های قلبی و همچنین سکته مغزی را کاهش دهد. فیبر موجود در کرفس سبب می شود انسان را سیر نگه می دارد و جلوی اشتهای کاذب را می گیرد و به همین دلیل جز سبزی های لاغر کننده است .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد