شناسه خبر: ۱۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

روش چاقی صورت | چاق شدن صورت

با این روش ها چاقی صورت رو بی دردسر امتحان کن | روش های خانگی چاق شدن صورت

اگر دوست دارید در مدت کم؛ چاقی صورت رو تجربه کنید تا خودتون رو بیشتر دوست داشته باشید؛ این مطلب برای شماست.

چاق شدن

پر بازدید

ترینی‌ها :

ممکن است دوست داشته باشید چاقی صورت را تجربه کنید. اگر صورتتان لاغر است و حس می کنید بی حس نشان داده می شود، بهترین روش این است که کمی در ناحیه صورتتان چاقی کنید. راه حل های زیادی برای این کار وجود دارد. این مطلب برای شما راهکارهای سالم و مفیدی دارد تا چاقی صورتتان باعث زیباتر شدنتان بشود. 

روش های چاق شدن صورت در خانه

 گلیسیرین و گلاب ترکیب چاق کننده صورت

  • ترکیب نصف نصف گلاب و گلیسیرین به تمیز و جوان نگه داشتن پوست شما کمک کرده و باعث می‌شود پوست صورت شما چاق‌تر به نظر برسد.

شیرمصرف کنید

  • شیر سرشار از چربی و پروتئین است. استفاده از آن روی صورت به طور مؤثری آن را تمیز می‌کند و آنها را مرطوب می‌کند تا پوست شما ظاهر طبیعی خود را حفظ کند. شیر همچنین حاوی بسیاری از مواد مغذی است که پوستی سالم و بی‌عیب به شما هدیه می‌دهد و در نتیجه صورت شما حجیم‌تر به نظر خواهد رسید.

 مصرف سیب

  • سیب سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های A، B و C است. این ویتامین‌ها خاصیت ارتجاعی پوست شما را بهبود می‌بخشند و آن را حجیم‌تر و نرم‌تر می‌کنند. می‌بینید که پوست شما تازه و طبیعی به رنگ صورتی، تپل و روشن به نظر می‌رسد.

سیب زمینی

  • استفاده از سیب زمینی به روش‌های متفاوت، به‌عنوان معجزه چاقی صورت یاد می‌شود. شما به راحتی می‌توانید با مصرف سیب زمینی به صورت خوراکی و یا ماسک صورت در مدتی کوتاه صورتی حجیم داشته باشید.

چاقی صورت

 ماهی بخورید

  • ماهی‌های آب سرد، شاه ماهی و کاد در مقایسه با سایر انواع ماهی و گوشت، حاوی کالری و چربی‌های سالم بیشتری هستند. چربی‌های ماهی‌های آب سرد می‌توانند سلامت پوست را تقویت کنند، زیرا پوست برای حفظ جوانی به سلول‌های چربی نیاز دارد.

ماساژ صورت با روغن جوانه گندم

  • یکی از بهترین روش های چاق شدن صورت و گونه ها این است که هر روز پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید تا در عرض سک هفته صورت چاق تر و تپل تر شود.

 تخم شنبلیله

  • تخم شنبیله سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی است که می توانند به چاق شدن طبیعی صورت کمک کنند.1 قاشق چای خوری پودر تخم شنبلیله را با آب ترکیب کنید تا خمیری به دست آید، این خمیر را بر روی صورت و گونه ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید سپس بگذارید 10-15 دقیقه بماند و پس از آن با آب گرم بشویید. این روش را دو تا سه بار در روز تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

چاقی صورت با آجیل و مغز ها

  • آجیل و مغز ها حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هایی هستند که به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کنند. اگر شما به دنبال روش های طبیعی برای چاق شدن صورت خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که انواع آجیل و مغزیجات به ویژه پسته و بادام زمینی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

ژله بخورید

  • ژله در واقع به دلیل داشتن ژلاتین، در سلامت پوست تاثیر به‌سزایی دارد.طبق تجربه افراد مختلف، اگر حدود ۳ تا ۴ ماه ژله را به‌ صورت ناشتا مصرف کنید، بعد از گذشت مدت زمانی شاهد ایجاد تغییرات در پوستتان خواهید بود.

سالاد کاهو و جوانه گندم

  •  مصرف سالاد کاهو با خواص فراوان خود به ویژه هنگامی که همراه با جوانه گندم استفاده شود، در چاقی صورت تاثیرگذار است و مثل یک کرم ضد چروک اثر میکند. دلیل این مسئله آن است که جوانه گندم سرشار از ویتامین های E و B است که موجب افزایش آب میان بافتی سلول های پوستی می شود. البته برای این منظور مصرف پودر جوانه گندم نیز بسیار مفید است. برای این کار، دو قاشق پودر جوانه گندم را با ماست مخلوط کنید و پس از غذا مصرف کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد