رانندگی کردن لامبورگینی توسط بچه ۵ ساله

(ویدیو) رانندگی کودک 5 ساله با جدیدترین خودروی لامبورگینی!

در این ویدیو کودکی 5 ساله پشت فرمان جدیدترین خودروی لامبورگینی می نشیند و رانندگی میکند.در ادامه ویدیوی آن را ببینید.

شناسه خبر: ۸۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

در این ویدیو صحنه ای جالب و عجیب از رانندگی یک کودک 5 ساله را نشان میدهد که این پسر بچه در حال رانندگی پشت لامبورگینی یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین خودرو های حال حاضر دنیا است.این ویدیوی جالب را در بالا ببینید.

رانندگی کودک 5 ساله با لامبورگینی روئلتو و سرعت بیش از 300 کیلومتربرساعت!

«زین سوفو اوغلو»، کودک پنج‌ساله‌ای است که اخیراً ویدیویی از آن درحال رانندگی با لامبورگینی روئلتو منتشر شده. او در این رانندگی سرعت 312 کیلومتربرساعت را تجربه می‌کند. رانندگی این کودک پنج‌ساله با سوپراسپرت و سرعتی بیش از 300 کیلومتربرساعت توجه بسیاری را فضای مجازی جلب کرده است.

زین سوفو اوغلو پسر کنان سوفو اوغلو، موتورسوار مشهور ترک است. او این ابرخودرو هیبریدی 1001 اسب‌بخاری را روی باند فرودگاه و همراه پوشش کامل شامل کلاه محافظ و لباس مخصوص می‌راند. تا رسیدن به سرعت 312 کیلومتربرساعت، او به فشردن پدال گاز ادامه می‌دهد. این سرعت برای هر راننده‌ای زیاد است، مخصوصاً اگر راننده فقط 5 سال داشته باشد!

(ویدیو) با این موتور هیچوقت زمین نمیخورین!

خلاصه ای درمورد خودرو لامبورگینی روئلتو:

لامبورگینی رِوُئلتو (به ایتالیایی: Lamborghini Revuelto; (تلفظ اسپانیایی: [reˈbwelto]) یک خودروی اسپرت موتور وسط است که توسط خودروساز ایتالیایی لامبورگینی تولید می‌شود. این خودرو به‌طور رسمی در ۲۹ مارس ۲۰۲۳ و به‌عنوان جایگزین لامبورگینی اونتادور رونمایی شد. این خودرو در نیمهٔ دوم سال ۲۰۲۳ به تولید می‌رسد.

لامبورگینی

روئلتو (Revuelto)، نخستین سوپرکار ۱۲ سیلندر جدید در کارنامه ۱۰ ساله اخیر لامبورگینی به حساب می‌آید. این ماشین با استفاده از پیشرانه هیبریدی خود به قدرت بوگاتی ویرون رسیده و ظاهری بسیار جذاب و مبهوت‌کننده دارد. لامبورگینی روئلتو از ۱۳ حالت رانندگی متفاوت پشتیبانی کرده و به فناوری‌های مدرن و پیشرفته‌ای مجهز است. خودرو پلاگین هیبرید ۶۰۰ دلاری پاییز ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود.

لامبورگینی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد