پاداش مدال نقره ناهید کیانی

(ویدیو) پاداش مدال نقره ناهید کیانی به عنوان طلا حساب شد! + جزئیات

در خبری تازه پاداش مدال نقره المپیک ناهید کیانی تکواندو کار قهرمان کشورمان به عنوان طلا حساب شده است.در ادامه ویدیو را ببینید..

شناسه خبر: ۸۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

در خبری جدید و خوشحال کننده دبیرکل کمیته ملی المپیک امروز اعلام کرده است ارزش مدال نقره ناهید کیانی دختر قهرمان و مدال آور تکواندو کار ایران در حد مدال طلای المپیک برای کشور ارزش و اهمیت دارد و به همین دلیل پاداش این میدال هم اندازه مدال طلا حساب میشود.

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک امروز (سه شنبه) در نشست خبری این کمیته اظهار داشت: نشست ما به بهانه سی ونهمین هیات اجرایی کمیته ملی المپیک است که با گزارشی از المپیک پاریس آغاز شد و همه از نتایج مطلع هستید. دومین نتیجه خوب تاریخ المپیک ایران بعد از المپیک لندن، پیام مقام معظم رهبری شادی بخش ورزشکاران و مردم را در پی داشت. ۱۲ مدال گرفته شد و می‌توانست دو یا سه نقره ما به طلا تبدیل شود. در پاریس اولین‌های زیادی داشتیم. تکواندو و کشتی بهترین مدال‌ها را آوردند و ۸ مدال از کشتی و ۴ مدال از تکواندو بدست آمد که این در تاریخ بی‌نظیر بود.

رکورد هایی که ناهید کیانی شکست!

هاشمی ادامه داد: مدال کیانی طلا محاسبه شده و کمیته ملی المپیک این قدردانی را از این ورزشکار عزیز انجام داد. ما برای ورزشکاران ۲۰ ماه قبل از بازی‌های آسیایی حقوق در نظر می‌گیریم و از ۲۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان برای ورزشکارانی که آن شاخص‌ها را دارند، جایگاه ویژه‌ای در نظر بگیریم.

ناهید کیانی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد