زندگینامه جکی چان | شغل پدر جکی چان | شغل مادر جکی چان | رکورد گینس جکی چان

حقایق حیرت انگیز و تلخ از زندگی جکی چان که باورتون نمیشه + ویدئو

جکی جان هنرپیشه معروف، زندگی پرتلاطمی داشته و حقایق تلخی در زندگی و وضعیت پدر و مادرش بوده که بسیار تکان دهنده و ناراحت کننده است.

شناسه خبر: ۸۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

جکی جان با نام اصلی فانگ سی‌لونگ، یکی معروفترین بازیگران فیلم‌ های اکشن در سال ۱۹۵۴ در هنگ کنگ به دنیا آمد. او زندگی بسیار سختی داشته است. پدر جکی چان، چارلز چان و مادرش لی‌ لی چان در سفارت فرانسه در هنگ‌ کنگ کار می‌ کردند. پدر و مادر جکی چان وضعیت مناسبی نداشتند و وقتی که او 7 ساله بود، او را در هنگ کنگ رها کردند. جالب است بدانید که مادر جکی چان یک قاچاقچی مواد مخدر بوده و پدر جکی چان نیز با تیم های جنایی همکاری داشته است.

وضعیت‌ مالی‌ خانواده‌ جکی چان‌ آنقدر نامناسب‌ بود که‌ آنان‌ می‌ خواستندجکی‌ پنج ساله‌ را در برابر هزار و پانصد دلار به‌ یک‌ دکتر اهل انگلیس بفروشند، اما از کارشان‌ منصرف‌ شدند و تصمیم‌ گرفتند برای‌ پیدا کردن کار بهتر به‌ استرالیا مهاجرت‌ نمایند. اما جکی‌ چان را در سن‌ هفت‌ سالگی‌ به‌ یک‌ پانسیون‌ در هنگ کنگ فرستادند.

کل کل برد پیت و جورج کلونی در ونیز و عکس العمل حضار!

مادر جکی چان قاچاقچی تریاک بود

هنگامی که چان فقط هفت سال داشت، پدر و مادرش او را در هنگ کنگ رها کردند. آن‌ها از یک رژیم کمونیستی فرار کردند و در استرالیا ساکن شدند و در سفارت آمریکا کار می‌کردند. چان در یک مدرسه شبانه روزی زندگی می‌کرد که بر هنرهای نمایشی تأکید داشت. چان در سال‌های اخیر اطلاعات بیشتری در مورد والدینش پیدا کرده است. پدرش، فانگ داولانگ، درگیر فعالیت‌های جنایی غیرقانونی بود و به نظر می‌رسید یک جاسوس باشد. مادرش یک بار به جرم قاچاق تریاک دستگیر شده بود و با تبهکاران و اراذل شانگهای ارتباط داشت.

تحصیل در مدرسه برای جکی چان طاقت فرسا بود

چان از هفت تا ۱۷ سالگی در مدرسه شبانه روزی ثبت نام کرد و تحت برخی از آموزش‌های فیزیکی خسته کننده قرار گرفت. انستیتوی تحقیقات اپرای چین در هنگ کنگ دانشجویان خود را با آموزش‌های سخت، برای حرفه تئاتر، از جمله آواز، رقص و ورزش‌های رزمی آماده می‌کرد. به گفته چان در بعضی روزها آموزش او تا ۱۹ ساعت طول می‌کشید.

جکی چان با بروس لی همکاری کرد

در اوایل فعالیت چان، او در دو فیلم بروس لی با نام‌های رابط چینی (۱۹۷۲) و اژدها وارد می‌شود (۱۹۷۳)، حضور داشت.

چان به سمت یک سالن بولینگ در حرکت بود که لی او را در خیابان دید. لی از چان خواست که به او ملحق شود و  چان موافقت کرد.

 

جکی چان رکورد جهانی گینس را برای بیشترین  مسئولیت در یک فیلم به دست آورد

چان اغلب کارگردانی، تهیه کنندگی و بازی در فیلم‌های هنگ کنگی خود را بر عهده دارد، اما او در برخی از پروژه‌ها مسئولیت‌های اضافی را به عهده گرفته است. چان برای زودیاک چینی ۲۰۱۲، رکورد جهانی گینس را با بیشترین مسئولیت در یک فیلم به دست آورد. او علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی و بازیگری به عنوان آهنگساز، مدیر هنری، مدیر تولید، خواننده، نویسنده، فیلمبردار، بدلکار در فیلم حضور داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد