آنجلینا جولی در جشنواره ونیز

لباس اشرافی و محشر آنجلیناجولی در جشنواره ونیز + فیلم لحظه ورود

آنجلینا جولی بازیگر معروف هالیوود در جشنواره ونیز امسال با فیلم «ماریا» به کارگردانی پابلو لارن شرکت کرد و تمامی نگاه ها را به خود جلب کرد.

شناسه خبر: ۸۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

آنجلینا جولی هنر پیشه معروف امریکایی امسال به خاطر فیلم جدیدش «ماریا» به کارگردانی پابلو لارن در جشنواره فیلم ونیز شرکت کرده است و گفته می شود یکی از شانس های برنده شدن اسکار است. حضور آنجلینا جولی در فرش قرمز همه توجه ها را به سمت خود جلب کرد و عکاسان و حاضرین بار دیگر مجذوب استایل این بازیگر معروف شدند.

ایفای نقش آنجلینا جولی در این فیلم مورد توجه کارشناسان سینما قرار گرفته است و زمزمه‌های در مورد اختصاص جایزه بهترین نقش اصلی زن برای او شنیده می‌شود.

آنجلینا جولی در جشنواره ونیز

این فیلم که ۱۲ فوریه آینده اکران می‌شود و همزمان در شبکه سینمای خانگی نتفلیکس در دسترس خواهد بود، بر آخرین ماه‌های زندگی ماریا کالاس تمرکز دارد. این خواننده در سن ۵۳ سالگی در تنهایی و گوشه‌نشینی در پاریس از دنیا رفت. فیلم از جمله رابطه عاشقانه او با میلیارد یونانی، ارسطو اوناسیس را به تصویر می‌کشد. اوناسیس در پایان از ماریا کالاس جدا شد و با جکلین کندی، از خانواده سیاستمداران آمریکایی کندی، ازدواج کرد.

آنجلینا جولی راز سر به مهر خود را فاش کرد | استخدام قاتل شخصی در 22 سالگی

بازی آنجلینا جولی ۴۹ ساله در این فیلم احساسی توصیف شده است و برخی پایان ازدواج و طلاق تلخ او با برد پیت، هنرپیشه دیگری که در این جشنواره حضور دارد را در هنرنمایی پر شور و پر احساس وی بی‌تاثیر نمی‌دانند.

لحظه ورود آنجلینا جولی به جشنواره فیلم ونیز را در ویدئوی بالا می بینید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد