بخشی از پشت صحنه سریال مادر سوجان | پشت صحنه سریال تلویزیونی مادر سوجان

(ویدیو) پشت صحنه سریال «مادر سوجان»؛ بزودی از تلویزیون

در این ویدیو قسمت هایی از پشت صحنه سریال تلویزیونی مادر سوجان را میبینید که به زودی پخش میشود.

شناسه خبر: ۸۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال تلویزیونی مادر سوجان با بازی بازیگر معروف خانوم ثریا قاسمی داستانی حول محور دوره تاریخی 50 ساله میچرخد و سریالی گیلانی است که اعلام شده فیلمبرداری آن به زودی به پایان رسیده و از شبکه های تلویزیونی پخش میشود.ویدیویی از قسمت هایی از پشت صحنه این سریال جذاب را ببینید.

سریال مادر سوجان به سفارش اداره کل سیمای استان‌ها توسط صدا و سیمای استان گیلان در دست تولید است و بیش از یک سال است که تصویربرداری آن درنقاط مختلف کشور در حال انجام است.

این سریال روایتگر زندگی در سال های 1310 تا 1357 است و با محوریت شخصیت مقاوم زن ایرانی و اهمیت نهاد خانواده ساخته می شود. قصه بیشتر بر پایه زندگی سوجان، دختری گیلانی است که در همین دوران بخش های مهمی از تاریخ معاصر ایران و گیلان هم روایت می شود.

مادر سوجان

قصه و دورانی که به آن پرداخته شده روایت‌هایش کششِ آن را دارد مخاطب را با خودش بکشاند. تقریباً تمام لوکیشن‌ها در استان گیلان است و البته بخش‌هایی از قصه به تهران قدیم برمی‌گردد.  پیش از این تهیه‌کننده سریال گفته بود «سوجان» در 5 فصل درنظر گرفته شده بود که فعلاً یک فصل تولید خواهد شد.

این سریال به تهیه کنندگی مهدی کریمی و میثم آهنگری و کارگردانی حسین تبریزی در دست ساخت است.

مجموعه تلویزیونی «خانه روشنا»؛ به زودی از شبکه دو سیما + جزئیات

بازیگران سریال مادرسوجان

ثریا قاسمی، سیدمهرداد ضیایی، حمیدرضا نعیمی، مهران رجبی، مهدی صبایی، بهادر زمانی، علی مرادی، غزاله اکرمی، افشین غیاثی، رامین راستاد، حدیث نیکرو، ساغر عزیزی، شیرین محسنی، زهرا جهرمی، پریسا دوستی، فرج گل‌سفیدی، رضا عباسی، بهمن دان، اتابک نادری، فریده دریامج، علی علیپور، نگار بابایی، امین چنارانی، مهران ضیغمی، فرخنده طالبی، مرجان متقی، بهمن صادق حسنی، مرتضی عالم، فاطمه حاجوی، منیره حسین‌زاده، معصومه محمدپور، دلسا معجزی، مرسده جهانی، باقر یکتا، فریبرز زیده‌سرایی و عادل علیزاده از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

مادر سوجان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد