موضوع سریال دیگران | ژانر سریال دیگران | بازیگران سریال دیگران

سریال جدید «دیگران» به زودی در تلویزیون! + ویدیو و داستان سریال

سریال دیگران سریالی است با موضوع امنیتی که به زودی فیلمبرداری آن به اتمام میرسد و از شبکه های تلویزیون شروع به پخش میکند.

شناسه خبر: ۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

دیگران سریالی با ژانر امنیتی پلیسی است و فضای جاسوسی را نیز در خود جای داده است و در حال حاضر در حال فیلمبرداری در ترکیه است و کارگردان این سریال اعلام کرده است به زودی فیلمبرداری به پایان میرسد و بازیگران به ایران برمیگردند و این سریال جذاب به روی آنتن خواهد رفت.

درمورد سریال دیگران:

سریال امنیتی «ضد» که با نام «دیگران» هم شناخته می‌شود این ایام، آخرین روزهای تصویربرداری را به کارگردانی ابراهیم شیبانی سپری می‌کند و گروه برای ضبط برخی از سکانس‌ها به ترکیه رفته‌اند.

این سریال فضایی جاسوسی دارد در بستر قصه خود به جریان نفوذ نیز می‌پردازد.

«هشت پا»؛ سریال معمایی پلیسی که زودی به تلویزیون می آید

گروه هم اکنون در شهر استانبول بخش‌هایی از این سریال را ضبط می‌کنند و قرار است تا آخر این هفته به ایران باز گردند.

این سریال قرار است در ۳۰ قسمت به تولید و تدوین برسد و سیمافیلم با آماده شدن آن را برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما در کنداکتور قرار خواهد داد که احتمالاً به پایان پاییز خواهد رسید.

بازیگران سریال دیگران:

بهاره کیان افشار، حسام منظور، اکبر زنجانپور، سعید چنگیزیان، مرتضی علی آبادی، آرش ظلی پور، مرتضی اسماعیل کاشی و یک بازیگر زن از کشور ترکیه گروه بازیگران اصلی سریال را تشکیل می‌دهند.

همچنین محمدعلی نجفی، شهره سلطانی، نفیسه زارع، ماهان رضایی، علی غابشی و محمدرضا هاتفی سایر بازیگران این سریال هستند.

عوامل پشت صحنه سریال دیگران:

تهیه‌کنندگی این سریال را علیرضا جلالی بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می‌توان به این افراد اشاره کرد.

کارگردان و نویسنده: ابراهیم شیبانی، جانشین

تهیه: شهرام دانش‌پور، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، مدیر تولید: فرامرز رضایی، مدیر صدابرداری: محمود کاشانی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه و لباس: ابراهیم شیبانی، تدوین: احسان شیبانی، مدیر برنامه‌ریزی: شیرین خشایی، عکاس: محیا قلی‌زاده، مدیر تدارکات: اکبر مهری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد