طراحی صندلی روی بدنه هواپیما

(ویدیو) ایده جالب و ترسناک؛ نصب صندلی روی سقف هواپیما! + توضیحات

نصب یک صندلی بر روی سقف هواپیما یک ایده جالب و بسیار هیجان انگیز برای علاقه مندان به هیجان است.در ادامه ویدیو را ببینید.

شناسه خبر: ۸۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

به تازگی فردی با طراحی یک صندلی بر روی سقف هواپیما یک ایده بسیار هیجان انگیز و جالب داده است.این طراحی به این صورت است که صندلی در یک کابین کامل شیشه ای روی بدنه سقف جاگذاری میشود و این صندلی با قابلیت چرخش 360 درجه به شما این امکان را میدهد که به کل آسمان دید داشته باشید.ویدیوی این اتفاق هیجان انگیز را ببینید و در ادامه کم جزئیات بیشتر را بخوانید.

(ویدیو) اولین اتوبوس آبی و خاکی جهان ؛ اتوبوس دو زیست در آلمان + تصویر

برای بالا رفتن تا سقف دو گزینه موجود است، یک اینکه به سادگی از پله ای که نصب شده بالا بروید و دو اینکه از یک مینی آسانسور استفاده کنید و انتخاب بین این دو گزینه به شرکت یا شخص صاحب هواپیما واگذار شده است. پس از بالا رفتن دو مسافر برگزیده خود را درون گنبدی جادار و آئرودینامیک می یابند، جایی که احتمالاً هیجان انگیز و بی سابقه ترین تجربه عمرشان رقم خواهد خورد.

 

صندلی روی هواپیما

اینجا مشکلی هست؛ همهٔ این گنبد و مکانیسم آسانسور مانندی که برای بالا بردن عرشه آسمانی لازم است، به وزن تمام شده هواپیما می افزایند و این یعنی تعداد مسافران و محموله ای که در آن هواپیماست کاهش می یابد. خلاصهٔ خط قبل در یک ترکیب خلاصه می شود:کاهش در آمد. اما ایرلاین ها را که می شناسید؛ تنها لازم است تا هزینه ای احمقانه برای صندلی ها در نظر بگیرند و یا اینکه در قبال دریافت مبلغ کمتری، به صورت نوبتی به مسافران بیشتری امکان استفاده از این ویژگی را بدهند تا پول بیشتری عایدشان شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد