سلسله مراتب برداشت ارز داگز | مراحل اولیه برداشت ارز دیجیتال داگز

(ویدیو) مراحل برداشت توکن داگز به زبانی ساده!+ آموزش انتقال توکن به کیف پول

مراحل قدم به قدم برداشت توکن داگز و انتقال توکن به کیف پول که به تازگی در صف لیست قرار گرفته است را در ادامه ببینید و بخوانید.

شناسه خبر: ۸۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

توکن داگز که به تازگی در صف لیست شدن قرار دارد همانند دیگر ارزهای دیجیتال یک سری مراحل اولیه ای جهت انجام و انتقال ارز ها به کیف پول و ثبت نام در صرافی و در نهایت نقد کردن این ارز دارد که ما در اینجا این مراحل را به زبانی راحت و ساده برای شما جمع آوری کرده ایم.

در ویدیوی بالا هم شما میتوانید نحوه دریافت توکن رایگان،از ثبت نام احراز هویت تا دریافت تون هدیه را ببینید.

سلسله مراتب روند برداشت توکن تا نقد کردن آن برای فردا:

  1. کیف پول (تون کیپر) خود را به ربات داگز متصل کنید.
  2. شما باید در یک صرافی ایرانی ثبت نام و احراز هویت کرده باشید.
  3. جهت تامین کارمزد به منظور دریافت توکن داگز خود از ربات، ارز TON را از صرافی خریداری کرده و به کیف پولی که به ربات متصل کرده اید واریز کنید.
  4. حالا تا ساعت ۱۱:۳۰ منتظر می مانید تا بخش دریافت توکن در ربات فعال گردد. (احتمالا گزینه‌ی سوم در همون بخش Deposit که الان موقتا غیرفعاله)
  5. با انتخاب گزینه‌ی مورد نظر (که فردا ظاهر میشه) جهت پرداخت کارمزد (مقداری ارز TON که از قبل در کیف پول خود آماده کردید. این مقدار مورد نیاز، فردا مشخص میشه.) به کیف پولتون هدایت میشید تا پرداخت رو تایید کنید
  6. بعد از پرداخت کارمزد، شما همراه با میلیون ها نفر دیگه به صف برداشت توکن ها وارد میشید و ممکنه این انتقال آنی یا با مقداری تاخیر صورت بگیره.
  7. پس از انتقال تمامی توکن ها به کیف پول، قیمت مجموع اون 0$ خواهد بود. چون قیمت گذاری فقط پس از لیست توکن در صرافی ها (ساعت ۱۵:۳۰) و مشخص شدن حجم سرمایه ممکن خواهد شد.
  8. از اینجا به بعد شما ۳ راه دارید. یا فروشنده خواهید بود، یا خریدار و یا هولدر (نگهدارنده)
  9. خریداران، توکن داگز رو از صرافی میخرن و به کیف پول انتقال میدن. نگهدارنده ها هیچ عملی انجام نمیدن و فروشنده ها مراحل ۱۰ به بعد رو طی می‌کنند.
  10. برای فروش، توکن های داگز باید به یک صرافی ایرانی منتقل شه. به منظور این انتقال، شما باید مقداری TON در کیف پول تون کیپر داشته باشید. (در حد کمتر از ۱۰۰ هزار تومان)
  11. توکن ها رو به صرافی انتقال میدید و درون صرافی تبدیل به ریال می‌کنید و ریال رو به یکی از کارت های بانکی‌ که از قبل در صرافی تایید کردید برداشت می‌کنید و منتظر واریزش می‌مونید.

قیمت ارز دیجیتال داگز مشخص شد! | توکن داگز با چه قیمتی معامله میشود؟

آموزش انتقال توکن داگز به کیف پول:

  1. TonKeeper مینی‌اپ داگز را باز کنید و در صفحه Home روی گزینه "Claim onchain" کلیک کنید.
  2. سپس به صورت خودکار وارد مینی‌اپ @tokentable_bot خواهید شد.
  3. در اینجا، روی گزینه "Connect wallet" کلیک کنید تا کیف پول TonKeeper شما به مینی‌اپ متصل شود. پس از اتصال موفقیت‌آمیز، مجدداً وارد مینی‌اپ @tokentable_bot شوید و به سمت پایین صفحه بروید.
  4. حالا گزینه "Claim token" را انتخاب کنید. برای این عملیات، به مقدار 0.45 تون به عنوان کارمزد نیاز دارید. اگه هنوز کیف پول تون کیپر نساختید یا بلد نیستین TON بخرید برای کارمزد بهش واریز کنید مرحله یک و دو این پست رو ببینید.

داگز

نکته:دسته ای از عزیزان هستند که واجبه داگز رو بر روی تون کیپر و از طریق بخش Swap به تتر (USDT$) تبدیل کنند: فروشنده هایی که همچنان در هیچ صرافی ای احراز هویت نکردند و از طرفی نمی‌خوان تا زمان حل این موضوع درگیر نوسانات یا افت و خیز قیمتی بشن و میخوان قیمت داراییشون ثابت و به دلار بمونه. (یعنی میخوان بفروشن ولی فعلا شرایطشو ندارن و می‌ترسن اگه دیرتر این کارو بکنن برن تو ضرر و بعداً که مشکلشون با صرافی حل شد میتونن تتر ها رو با قیمت دلار بفروشن.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد