داستان ساخت مسکن ۲۵ متری به کجا رسید؟

(ویدیو) ماجرای ساخت مسکن ۲۵ متری در تهران چیست؟

در پی حواشی و خبر های ساخت مسکن های 25 متری در کرج،مدیرکل راه‌ و شهرسازی البرز صحبت هایی در این باره کرده که در ویدیو میتوانید ببینید.

شناسه خبر: ۸۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

چندی پیش آقای صابری، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پی خبر هایی درمورد ساخت مسکن های 25 متری در استان البرز شفاف سازی کرده است که این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و در هیچ برهه زمانی نیز این اتفاق نمیوفتد و این اتفاق شاید برای بناهای اقامتی اتفاق بیوفتد ولی برای بناهای مسکونی خیر.در ادامه ویدیو را بببینید.

صابری، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، امروز در کرج، در خصوص ساخت واحدهای مسکونی ۲۵ متری، گفت. اخباری مبنی بر اجرای طرح ساخت خانه‌های کوچک با متراژ ۲۵ متر مربع که پیش از این نیز چندین بار مطرح شده است. به گوش می‌رسد که وزارت راه و شهرسازی و اداره‌کل مستقر در استان در این خصوص شفاف اظهار نظر کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد. مخالفت شدید وزارتخانه و اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز پیش از این نیز قاطع مطرح شده است.

قیمت اجاره خانه نقلی در محله های مختلف تهران در تابستان 1403

وی ادامه داد: هیچ گونه مجوزی از سوی این وزارتخانه و اداره کل راه و شهرسازی برای ساخت مسکن‌هایی با متراژ ۲۵ مترمربع در هیچ برهه زمانی صادر نشده؛ و از این پس نیز صادر نخواهد شد.

صابری این تعریف چنین پروژه‌ای را خارج از ضوابط و چهاچوب قانون و اهداف وزارتخانه برشمرد؛ و افزود: در احداث مسکن حفظ کرامت انسانی مردم عزیز به صورت ویژه مدنظر قرار دارد؛ و تحت هیچ شرایطی از این رویکرد عقب نشینی نخواهیم کرد.

مسکن

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعریف پروژه‌های مسکن سازی طبق ضوابط و استانداردهای تعریف شده و وزارت راه و شهرسازی است که در این میان حفظ کرامت و شأنیت افراد لحاظ می‌شود از این رو هیچگونه مجوزی برای احداث واحدهای مسکونی ۲۵ مترمربعی طبق قانون صادر نخواهد شد.

شایان ذکر است طی روزهای گذشته اخباری از سوی رسانه‌های معاند مبنی بر احداث پروژه واحدهای مسکونی ۲۵ مترمربعی در استان البرز مطرح شد که حواشی بسیاری به دنبال داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    این یعنی عدم ازدواج

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد