شناسه خبر: ۹۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد

این سبزیجات، قاتل سرماخوردگی پاییزی هستن!!

برخی از سبزی ها در درمان سرماخوردگی بسیار موثر هستند. بنابر این با افزودن این سبزیجات به برنامه غذایی روزانه تان، می توانید با سرماخوردگی مقابله کنید.

سبزیجات

پر بازدید

ترینی‌ها :

یه سری سبزیجات مفید برای سرماخوردگی وجود داره که برای درمان و جلوگیری از این بیماری کمک می کنه!! برای همین بهتره به جای استفاده از قرص و دارو از سبزی های مفید برای سرما خوردگی استفاده کنیم. یه سری از افراد هم درمان سرما خوردگی با سبزیجات رو به استفاده از دارو ترجیح میدن. سرماخوردگی در فصل سرد یکی از جدی ترین مشکلات است، بهترین روش برای مقابله با این مشکل تغذیه سالم است، در این مطلب سبزیجات مفید برای سرماخوردگی معرفی می شوند.

این سبزی ها نه تنها موادمغذی موردنیاز بدن را تأمین می کند، بلکه در تقویت سیستم ایمنی نیز موثر است و علاوه بر آن، از ایجاد اختلالات مربوط به سرماخوردگی پیشگیری می کند.

مضرترین خوراکی ها در زمان سرماخوردگی

  • کاهو: با تقویت سیستم ایمنی بدن، روند بهبود سرماخوردگی را سرعت می بخشد.
  • کلم پیچ: منبع عالی ویتامین های C، A و K است. کلسیم موجود در آن با سرماخوردگی مقابله می کند.
  • کلم برگ: غنی از ویتامین C است.
  • کلم بروکلی: منبع عالی ویتامین A، C، پتاسیم و فولات است و روند بهبود سرماخوردگی را سرعت می دهد.
  • اسفناج: سرشار از ویتامین A و C و فولات است. بنابراین اگر سرماخوردگی شدیدی دارید، تا زمان بهبود، اسفناج را به برنامه غذایی خود اضافه کنید.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد