شناسه خبر: ۸۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

10 ایده پول ساز خارجی جدید که هنوز در ایران اجرا نشدند!

10 ایده بسیار پول ساز در خارج از ایران که هنوز در ایران اجرا نشدند و توانایی بسیار زیادی برای پول درآوردن دارند.

ایده های پول ساز

پر بازدید

ترینی‌ها :

یک سری کسب و کار در خارج از ایران وجود دارد که در بین مردم بسیار معروف هستند،تعداد از این ایده ها هنوز که هنوزه در ایران شروع به کار نکردند و هنوز اجرایی نشدندن و بسیاری از آنها نیز توانایی بسیار زیادی برای پول درآوردن و ایجاد یک کارآفرینی بسیار موفق را حتی با شروع با مبلغی کم دارند.در ادامه تعدادی از این شغل هارا بخوانید.

تعدادی از شغل های اجرا نشده:

1.مجموعه غذایی اختصاصی!

احتمالا شما هم بارها شنیده‌اید که ((کسب و کارهای مرتبط به شکم، همیشه مشتریان خودشان را دارند.)) و خب دقیقا خیلی از کسب و کارهای این حوزه هم با همین بهانه کارشان را شروع کرده‌اند چون می‌دانند مردم همیشه به شکم و غذای خودشان اهمیت می‌دهند.

اما تا الان از خودتان پرسیده‌اید که چرا کسی در این زمینه یک ایده جدید اجرا نمی‌کند؟ مثلا یک مجموعه غذایی که محصولات اختصاصی ارائه کند:

  • محصولات اختصاصی برای گیاه‌خواران،
  • محصولات اختصاصی برای افرادی که رژیم لاغری دارند،
  • محصولات اختصاصی برای علاقه‌مندان به غذاهای گوشتی،
  • و…

اگر دقت کنید این یک ایده کسب و کار اجرا نشده در ایران است. حتی شما می‌توانید این ایده را کمی پر و بال داده و به مشتریان اجازه بدهید جزئیات غذاهای خودشان را انتخاب کنند. یا مثلا اینکه در ابتدای هفته، تعیین کنند در کدام روزهای هفته برای شان غذا ببرید و… .

نکته: حتی اگر نخواهید برای این ایده یک کسب و کار فیزیکی داشته باشید، می‌توانید سایت خودتان را راه‌اندازی کرده، سپس با رستوران‌های مختلف برای خدمات‌دهی به مشتریان همکاری کنید.

2.کسب و کار حذف واسطه:

مخاطبان همیشه به خرید محصول به‌شکل مستقیم از تولید کننده علاقه دارند. در این بین اگر شما بتوانید یک ایده کسب و کار اینترنتی به وجود آورده و محصولات مختلف را بدون واسطه به خریداران بدهید، عملا یک ایده فوق‌العاده دارید.

شما می‌توانید این ایده را برای مواد غذایی، برای محصولات برند در زمینه مد و زیبایی، لوازم خانگی و… به وجود بیاورید. البته پیشنهاد می‌کنم صرفا روی یک‌ یا نهایتا یک‌دسته محصول تمرکز کنید نه چندین محصول. مثلا فقط خشکبار.

3.اجاره بدنه ماشین برای تبلیغات!

می‌دانستید همین حالا اسنپ و تپسی و دیگر تاکسی‌های آنلاین به خودروهایی که روی بدنه‌شان تبلیغات‌شان را بچسبانند به‌طور ماهانه هزینه پرداخت می‌کنند؟ حالا به نظر شما چند کسب و کار دیگر وجود دارد که بخواهند تبلیغات‌شان را روی خودرو دیگران بچسبانند؟ اصلا چند مخاطب دیگر وجود دارد که حاضر باشد با این تبلیغات حداقل هزینه بنزین خودرویش را در بیاورد؟ به نظر من که تعدادشان کم نیست… .

بنابراین یکی از ایده‌های جذاب کسب و کار می‌تواند این باشد که یک اپلیکیشن راه‌اندازی کرده، در آن از کسب و کارها بخواهید پیشنهادشان را در مورد تبلیغ و هزینه پرداختی ارائه کرده و در ادامه صاحب خودروها هم برای همکاری با آنها اعلام آمادگی کنند.

4.خدمات سرگرمی به سالمندان:

یک سوال؛ در اطرافیان خودتان چند سالمند سراغ دارید که خانه نشین‌شده و به خانه‌نشینی عادت کرده‌اند؟! مطمئن باشید یکی از دلایل خانه‌نشین شدن این افراد، این است که مجموعه و جامعه‌ای مشابه خودشان را پیدا نمی‌کنند تا با آنها خوش بگذرانند.

در واقع اگر بتوانید یک شرکت راه‌اندازی کرده و به سالمندان خدماتی مثل تورهای مسافرتی کوتاه، گردش‌های روزانه و… ارائه کنید، تعداد زیادی از این عزیزان را به سمت خودتان جذب خواهید کرد.

 5.سایت تخصصی سربازان:

الان در دنیای وب فارسی تعداد زیادی سایت تخصصی در حوزه‌هایی مثل بارداری، مادران، آشپزی، مکانیک، تکنولوژی و… داریم. اما به نظر جای خالی یک سایت تخصصی برای سربازان به‌شدت حس می‌شود!

سایتی که بتواند خدماتی مثل آموزش و راهنمایی برای دریافت معافی به این عزیزان ارائه کرده و البته انجمن گفتگو هم داشته باشد. همینطور این سایت می‌تواند برای رفع مشکلات مختلف به سربازان کمک کند. مثلا سربازانی که قصد گرفتن انتقالی از شهرهای مختلف دارند را به همدیگر متصل کرده تا بتوانند به راحتی به شهر دلخواه‌شان منتقل شوند و… .

6.سایت برای کودکان :

یکی از ایده های نو برای کسب و کار، ساخت سایت مخصوص کودکان است. وب فارسی خیلی کم به مخاطبان کم سن و سال خود پرداخته است؛ از طرفی طراحی سایت کودکان و در مورد کودکان، از نیاز‌های جامعه است. شما اگر بتوانید یک تیم متخصص و فعال در مورد کودکان را گرد هم آورید، گزینه‌های بسیاری برای کسب و کار اینترنتی پیش رویتان است.

از معرفی مراکز مشاوره و ارائه مطالب آموزشی گرفته تا فروش آنلاین اسباب بازی، کتاب کودکان و.... در این میان داشتن خلاقیت و اطلاعات در مورد کودکان بسیار مهم است.

7.سفارش آنلاین نان از نانوایی ها:

یکی از کسب و کارهایی که در ایران وجود ندارد یا به عبارتی افراد کمتری به آن پرداخته اند، فروش آنلاین انواع نان است. افراد زیادی وجود دارند که به سبب کهولت سن و یا مشغله زیاد، فرصت ایستادن در صف های طولانی نانوایی را ندارند. با راه اندازی سایت و اپلیکیشن از نانواییهای سطح شهر بخواهید که در سایت شما ثبت نام کنند و به ازای هر فروش به شما پورسانتی بدهند. سپس با قرار دادن امکان پیک موتوری، سفارشات را به دست مردم برسانید. با این کار ضمن معرفی نانواییهای سطح شهر، یک ایده نو و تازه را نیز راه اندازی کرده اید.

8.سایت و اپلیکیشن مخصوص بانوان:

امروزه مردم پاسخ سوالات خود را در اینترنت جستجو میکنند. با راه اندازی سایت مخصوص بانوان که بخش های مختلفی مانند آشپزی، تربیت کودک، بهداشت و سلامت و... داشته باشد، علاوه بر کمک به بانوان عزیز کشور، میتوانید با تبلیغات و یا فروش دوره های آموزشی مختلف کسب درآمد کنید. همچنین میتوانید با مشاوران مختلفی قرار داد ببندید و با آن ها نیز همکاری کنید.

9.ارائه خدمات تعمیرگاه سیار:

یکی دیگر از ایده های جذاب اجرا نشده، ارائه خدمات تعمیرگاه سیار است؛ شما می توانید یک وب سایت تخصصی برای تعمیرات مختلف راه اندازی کنید. سپس از جمعی از تعمیرکاران با تجربه در اطراف خودتان یا شهرهای دیگر بخواهید که در سایت شما ثبت نام کنند. شما نیز به ازای ثبت نام آنها هزینه ای را دریافت کنید.

با این کار می توانید حتی در مناطقی که تعمیرگاهی وجود ندارد، خدمات رسانی کنید.

10.سایت تعویض و فروش وسایل گیمینگ:

یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران برای نوجوانان و جوانان، ایجاد سایت تعویض و فروش وسایل گیمینگ است. برای گیمیرها هیچ چیز به اندازه وسایل و ابزارهایشان مهم نیست. با توجه به قیمت بالای ابزارهای گیمینگ و تمایل به خرید لوازم کارکرده، این فرصت خوب برای شما به وجود آمده که با کسب درآمد از طریق فروش لوازم کارکرده گیمینگ، این شانس را داشته باشید که از ایده‌های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران استفاده کنید. همانند سایت جهانی Gameflip، بستری برای گیمیرها ایجاد کنید تا لوازم مورد نیاز خود را در آن خریداری کنند یا به فروش برسانند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد