شناسه خبر: ۸۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد

شیر نر باغ ارم شیشه قفس خود را شکست! + جزئیات

در خبری شوکه کننده یک شیر نر در باغ وحش ارم ناگهان شیشه بیرونی قفس خود را شکسته و باعث ترس و وحشت بازدید کنندگان شده..

شیر نر

پر بازدید

ترینی‌ها :

یک شیر نر 2 ساله در باغ وحش ارم تهران در هنگام بازدید مردم،در حادثه ای وحشت آفرین شیشه بیرونی قفس خود را شکسته که این حادثه باعث ترس و وحشت بسیار زیاد بین مردم و بازدید کنندگان شده  با اقدام به موقع  مراقبان این شیر به مکان دیگری فرستاده شده..

شیر نر ۱۲ ساله آفریقایی روز گذشته اقدام به شکستن شیشه‌های جایگاه و قفس خود کرد که این امر موجب رعب و وحشت بازدیدکنندگان شد.

عصر روز گذشته، حادثه‌ای تکان‌دهنده در باغ وحش ارم رخ داد؛ جایی که یک شیر نر آفریقایی ۱۲ ساله موفق به شکستن شیشه‌های قفس خود شد. این اقدام غیرمنتظره باعث ایجاد وحشت در میان بازدیدکنندگان و منجر به جراحت شیر گردید.

تلف شدن عجیب و سریالی حیوانات باغ وحش ارم تهران!+ جزئیات

مدیر باغ وحش ارم گفت: شیر نر باغ وحش ارم در اتفاقی نادر و قابل توجه به منظور حفاظت از جفت خود به سمت میله‌های قفسه حمله کرد و این شدت حمله در حدی بود که توانست شیشه‌های ایمن قفس را خرد کند.

مراقبین حیوانات بلافاصله در محل حاضر شده و با تلاشی هماهنگ، شیر را به مکانی دیگر منتقل کردند. در محل نگهداری این شیر، سه شیر دیگر نیز حضور دارند که نگرانی‌هایی را درباره امنیت و شرایط نگهداری حیوانات برانگیخته است.

شیر نر

این حادثه بار دیگر موضوع استاندارد‌های ایمنی و محیط‌زیست در باغ‌وحش‌ها را به چالش کشیده و نیاز به بررسی و به‌روزرسانی امکانات و شرایط نگهداری حیوانات را برجسته کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد