شناسه خبر: ۸۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

پیدا شدن اثر هنری در سطل زباله

حراج اثر شاهکار هنری که در سطل زباله رها شده بود! + جزئیات

در پی پیدا شدن یک اثر هنری معروف در سطل زباله،به تازگی گفته شده این اثر هنری در راه به خراح گذاشتن است.

اثر هنری

پر بازدید

ترینی‌ها :

یک اثر هنری 500 ساله که یادگاری از دوران رنسانس برای ما بوده،اخیرا در میان زبال ها پیدا و بدون آسیبی نجات داده شده.این اثر به دست فردی که علاقه به عتیقه جات داشته پیدا شده و به عنوان آثار ملی تحویل داده شده که جدیدا خبر به حراج گذاشتن این تابلوی ارزشمند ی مبلغی بالا به گوش میرسد..

یک چاپ ۵۰۰ ساله اثر «آلبرشت دورر»، استاد چیره‌دشت رنسانس شمالی که از یک محل دفن زباله‌ها نجات داده شده بود، درحالی به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد که انتظار می‌رود به قیمت ۲۶،۰۰۰ دلار فروخته شود.

فردی به نام «مت وینتر» در دوران کودکی به جستجو در زباله‌های منطقه در «کنت» واقع در جنوب شرقی انگلستان و جستجوی عتیقه‌جات علاقه داشت. «وینتر» توضیح داد که یک روز بعدازظهر او یک چاپ قدیمی پیدا کرد که ظاهر قشنگی داشت و آن را به خانه برد. «وینتر» بیش از یک دهه است که این چاپ را به همراه بقیه عتیقه‌هایی که نجات داده است، در یک کمد نگهداری کرده است.

(ویدیو) 7 تا از زیباترین اسکناس های جهان را بشناسید!

اوایل سال جاری میلادی او این چاپ را برای ارزیابی به کارشناسان یک حراجی ارائه کرد و در نتیجه مشخص شد که این چاپ درحقیقت یک اثر هنری متعلق به «آلبرشت دورر» است.

اثر هنری

کارشناسان با مقایسه این چاپ با سه اثر مشابه در مجموعه «موزه بریتانیا» به این نتیجه رسیدند که نام این اثر هنری «شوالیه، مرگ و شیطان» (۱۵۱۳) است.

دورر تا پایان عمرش، نزدیک به ۱۲۰۰ اثر خلق کرد. نقاشی‌ها و کنده‌کاری‌های روی چوب و مس او در موزه‌های بزرگ سراسر جهان در معرض نمایش هستند. هنر او حتی تا روی اسکناس‌های پنج مارکی جمهوری فدرال آلمان هم رفت. او روز ۶ آوریل ۱۵۲۸ در نورنبرگ بر اثر ابتلا به بیماری مالاریا درگذشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد