شناسه خبر: ۸۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

عجیب ترین زایمان و بارداری دنیا؛ 12 بچه با رحم اجاره ای

این زن در طول زندگیش 12 بچه را به سبک عجیب رحم اجاره ای به دنیا آورده است.در ادامه بیشتر بخوانید..

رحم-اجاره-ای

پر بازدید

ترینی‌ها :

رحم اجاره ای یک روش خوب برای افرادی است که توانایی بارداری و زایمان را ندارند.ولی زنی بسیار عجیب در دنیا وجود دارد که 12 بار رحم خود را اجاره داده و 12 بار باردار شده و زایمان کرده است و هیچکدام از بچه ها نیز برا خودش نبوده است..

رحم اجاره ای یک روش مفید برای کمک به بارور شدن است. در این بارداری جنین نه در رحم مادر بلکه در رحم شخص ثالثی رشد می کند. این روش برای خانم هایی که خود توان نگهداری فرزند را ندارند ، همچنین برای خانم هایی که تمایلی به رشد جنین طی ۹ ماه متوالی ، نشان نمی دهند ، بسیار مناسب است.

اما یکی از خانم هایی که رحم خود را برای چنین پدر و مادر هایی اجاره می دهد ، تا کنون ۱۲ نوزاد به دنیا آورده است.۱۲ نوزادی که پدر و مادر آن اشخاص دیگری هستند.

خانم کاترین هورلوک ، ۴۲ سال دارد و در طی ۱۳ سال ، ۱۲ نوازد به دنیا آورده است. البته لازم به ذکر است که در یکی از بارداری ها ایشون ۳ قلو حامله بودند. خانم کاترین اظهار کرده اند که این کار را با علاقه کامل انجام می دهند و از آن لذت کامل می برند.

کوتاه ترین مادر دنیا نوزادی هم قد خودش به دنیا آورد! + تصاویر

کاترین هورلوک ۴۲ ساله که در طی ۱۳ سال ۱۲ طفل را به دنیا آورد از جمله یک سه قلو را. وی به گزارشگر خبر شبکه ABC گفت: فکر می کردم این کار را برای یک بار انجام می دهم ولی اصلا به گذشته فکر نمیکنم و هر بار که حامله میشوم حتی قبل از زایمان دوست دارم که مجددا این کار را انجام بدهم و نوزاد دیگری را به دنیا بیاورم. پدر کاترین با او به ندرت صحبت می کند..

رحم اجاره ای یا رحم جایگزین:

رحم اجاره ای (surrogacy) یکی از انواع روش های کمک باروری است و زنی که به عنوان حامل محسوب می شود، نه ماه دوران بارداری را سپری خواهد نمود و این درحالی است که جنین درون رحم، ژنتیک پدر و مادر اصلی خود را دارد. برای بارداری با کمک رحم اجاره ای ابتدا تخمک و اسپرم از زوجین گرفته می شود و با کمک یکی از روش های کمک باروری مانند ای وی اف، جنین تشکیل می شود، بنابراین جنین تشکیل یافته دارای ژنتیک مشابه با پدر و مادر ژنتیکی خود می باشد. سپس در صورتی که جنین رشد کافی در محیط آزمایشگاه را داشته باشد، در رحم فرد دیگری قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد