شناسه خبر: ۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

راه حل زود به خواب رفتن | چکار کنم زود خوابم ببره؟ | چکار کنم زیر ۵ دقیقه خوابم ببره ؟ | اگر شبها خوابمون نبرد چکار کنیم؟

ترفند بی برو و برگرد برای فریب مغز و خوابیدن | با این راهکار فوری خوابت می بره

در ادامه ترفندی برای اینکه در رختخواب زودتر خوابتان ببرد و بتوانید زودتر بخوابید برای شما بیان می کنیم.

خواب راحت

پر بازدید

ترینی‌ها :

عده زیادی از مردم گرچه خسته به رختخواب می روند، اما تا ساعتها خوابشان نمی برد و قادر به خوابیدن نیستند، آمارها نشان می دهد از هر سه نفر، یک نفر در جهان هر هفته برای به خواب رفتن با مشکل مواجه می‌شود؛ معضلی که از میانسالی به بعد بدتر هم می‌شود.

تکنیک «بر هم زدن شناختی» برای خسته کردن مغز و زودتر خوابیدن

روشی به نام «برهم زدن شناختی» وجود دارد که به کمک آن می توانیم در کمتر از پنج دقیقه به خواب برویم. این روش به معنی به هم ریختن عمدی افکار به طوری است که هیچ معنایی نداشته باشند.

تکنیک برهم زدن شناختی می‌تواند این چرخه وحشتناک فکر کردن بیش از حد را بشکند. این هدف با حذف تلاش‌های شناختی فعال مغز شما محقق می‌شود.

روش خواب سریع با تکنیک «بر هم زدن شناختی»

برای تحقق این بر هم زدن شناختی هنگام خواب، به یک کلمه (هر کلمه‌ای) فکر کنید. 

سپس سعی کنید تا جایی که ممکن است به تعداد زیادی کلمه دیگر که با همان حرف آن کلمه شروع می‌شوند فکر کنید. مهم است که این کلمات متوالی واقعا بی‌معنی‌ باشند، وگرنه ممکن است دوباره به دام فکر و تامل بیش از حد بیفتید.

اگر خواب سقوط از ارتفاع می بینید، این مطلب برای شماست + روش جلوگیری

روش دوم برای زود به خواب رفتن 

برای خود یک بازی طراحی کنید تا مغزتان خسته شود. به عنوان مثال کلمه یا اسمی را در نظر بگیرید و با آخرین حرف آن یک اسم یا کلمه دیگر به خاطر بیاورید. فقط مراقب باشید این اسم ها افکار شما را از بازی فکری تان منحرف نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد