شناسه خبر: ۸۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

برای تولد پسر نوجوان چی بخرم؟ | پسرهای نوجوان از چه هدیه ای خوششون میاد ؟ | هدیه برای پسر ۱۳ ساله | هدیه برای پسر ۱۲ ساله | هدیه تولد برای نوجوان | هدیه تولد برای پسر ۱۴ ساله | بهترین هدیه برای پسر نوجوان

15 تا از جذاب ترین ایده ها برای هدیه به پسر نوجوان

10 تا از جذاب ترین و بهترین ایده ها برای خرید هدیه به مناسبت تولد و هدیه برای پسر نوجوان را در ادامه خواهیم گفت.

هدیه برای نوجوان

پر بازدید

ترینی‌ها :

خرید هدیه برای پسران نوجوان یکی از پرچالش ترین و سخت ترین کارها برای والدین به حساب می آید. در این مطلب 10 تا از جذاب ترین و بهترین هدیه هایی که می توان به یک پسر نوجوان در بازه سنی 12 تا 17 سال داد را برای شما خواهیم آورد. دادن این هدیه ها به پسران نوجوان حتما آنها را خوشحال می کند.

1. ماشین اصلاح صورت/ریش‌تراش؛ ایده خرید کادو برای نوجوان پسر

پسرهای نوجوان کم‌کم به زمانی نزدیک می‌شوند که باید صورتشان را اصلاح کنند، بنابراین ماشین اصلاح صورت هم ایده بسیار خوبی برای هدیه‌دادن به آنهاست. بهتر است یکی از مدل‌های جدیدتر این ماشین‌ها را انتخاب کنید که از پوست صورت در مقابل قرمز شدن و مشکلات پوستی  محافظت می‌کنند. این‌طوری می‌توانند از آن برای تمرین اصلاح استفاده کنند. معمولا پسران حدود ۱۴سالگی به بلوغ می‌رسند، پس اگر می‌خواهید زودتر اصلاح را تمرین کند و به او احساس بزرگی بدهید، ریش‌تراش بهترین کادو تولد برای پسر ۱۲ ساله است.

هدیه برای پسر نوجوان

2.  ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند ابزارهای مفیدی هستند که می توانند برای اهداف زیادی مانند ردیابی تناسب اندام، دریافت اعلان ها و گوش دادن به موسیقی استفاده شوند. ساعت هوشمند یک هدیه عالی برای پسران در هر سنی است.

 

3- هدفون و هندزفری

هدفون و هندزفری انتخاب مناسب دیگری است برای پسران نوجوانی که زیاد آهنگ گوش می‌کنند. اگر می‌خواهید واقعا آنها را خوشحال کنید، می‌توانید یکی از مدل‌های جدیدتر، مثل هدفون AirPods اپل، را انتخاب کنید که کیفیت صدای بسیار خوبی دارند. هدفون‌های بلوتوث هم انتخاب مناسب دیگری هستند.

هدیه برای پسر نوجوان

4- فلاسک و قمقمه آب سرد

فلاسک و قمقمه آب سرد برای پسران نوجوانی مناسب است که منظم به باشگاه ورزشی می‌روند و حتما به کارشان می‌آید.

هدیه برای پسر نوجوان

5- شارژر بی‌سیم؛ یکی از کاربردی ترین خریدهای کادو برای نوجوانان پسر

هیچ نوجوانی دوست ندارد نیمه‌های شب و هنگام استفاده از موبایل، بنا به ضرورت مجبور به پیداکردن سیم شارژر و استفاده از آن شود، به‌خصوص که این سیم گاهی دست‌وپاگیر می‌شود بنابراین خرید شارژرهای بی‌سیم انتخاب بسیار خوبی برای رفع این مشکل و کمک به آنهاست.

6- پازل ۱۰۰۰ تکه؛ هدیه‌ای جالب برای پسران نوجوانان

نوجوانی که این کادو را برایش می‌خرید، می‌تواند در اتاق‌خواب خودش و درحالی‌که به آهنگ‌های موردعلاقه‌اش گوش می‌کند، تا مدت‌ها سرگرم ساختن پازل شود. اگر هم بخواهد، می‌تواند میزی در اتاق پذیرایی برای ساختن پازل در نظر بگیرد و به‌این‌صورت سایر اعضای خانواده را همراه خود کند.

7- پاوربانک؛ ایده خرید کادو برای نوجوان پسر

پاوربانک هم ایده بسیار خوب دیگری است که می‌توانید به‌عنوان کادو برای نوجوان پسر بخرید. پسرهای نوجوان به‌خاطر استفاده زیادی که از تلفن‌های همراه هوشمند دارند، حتما چنین هدیه‌ای به کارشان خواهد آمد و از گرفتن آن خوش‌حال خواهند شد.

ایده برای هدیه نوجوان

8- اسپیکر بلوتوث ضدآب

تقریبا همه نوجوان‌ها عاشق گوش‌دادن به موسیقی هستند. با استفاده از این اسپیکرها می‌توانند حتی زیر دوش آب هم به آهنگ موردعلاقه‌شان گوش کنند.

اسپیکر بلوتوثی

9- ساک‌دستی یا ساک برای باشگاه ورزشی

ساک‌های دستی استفاده بسیاری دارند و هنگام سفر و گشت‌وگذار، حمل وسایل ضروری را ممکن می‌کنند. هم چنین ساک های خاص برای باشگاه ورزشی هم گزینه مناسبی برای هدیه به نوجوانان است. ساک‌دستی هم مورد دیگری است که می‌توانید به‌عنوان کادو برای نوجوان پسر در نظر داشته باشید.

10- دارت مغناطیسی

مردها هرقدر هم که سنشان زیاد شود، باز به بازی‌کردن علاقه دارند. پس تخته دارت را هم می‌توانیم به شمار ایده‌های خرید کادو برای نوجوان پسر اضافه کنیم.

هدیه برای پسر نوجوان

11- عینک آفتابی؛ از بهترین ایده های کادو برای نوجوانان پسر

اگر قصد خرید کادو برای نوجوان پسر دارید و راجع‌ به علاقه‌مندی‌های او اطلاعات چندانی ندارید، می‌توانید یکی از مدل‌های ساده عینک آفتابی را انتخاب کنید مثل عینک ساده ری‌بن با فریم مربعی‌شکل که تقریبا با هر لباسی می‌شود آن را ست کرد. این کادو تولد برای پسر ۱۰ ساله و بزرگ‌تر که بیشتر به ظاهرش توجه می‌کند، جذاب‌تر است.

عینک آفتابی

12- لوازم الکترونیکی، از بهترین ایده های کادو برای نوجوانان پسر

لوازم الکترونیکی مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها و کنسول های بازی می توانند هدیه ای عالی برای پسران باشند. این لوازم به آنها امکان می دهند تا با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنند، سرگرم شوند و یاد بگیرند.

13-  کاور و کیس موبایل

برای خرید این مورد بهتر است از مدل موبایل شخص موردنظرتان مطلع باشید. البته کاورها و کیس‌هایی هم هستند که برای بیشتر مدل‌ها کارایی دارند. همچنین اگر بخواهید کادویتان کمی بیشتر جلب‌توجه کند، می‌توانید از انواع کاورها و کیس‌هایی استفاده کنید که چند کاربرد دارند (مثل کاورهایی که جای مخصوصی برای قراردادن کارت اعتباری و پول نقد دارند).

13-  ساعت مچی

ساعت مچی هدیه مناسب دیگری است که هنگام خرید کادو برای نوجوان پسر می‌توانید در نظر داشته باشید. ساعت مچی نقش پررنگی در زیبایی ست‌های مردانه دارد؛ این هدیه برای نوجوان پسر بسیار ارزشمند است و می‌تواند در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها آن را دستش کند. بنابراین از این بابت که هدیه‌تان بدون استفاده گوشه اتاقش بیفتد، جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.

ایده برای هدیه نوجوان

14-  اسکیت‌بورد؛ ایده خرید کادو برای نوجوان پسر

اگر کسی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید به اسکیت‌سواری علاقه‌مند است، می‌توانید با خرید یکی از انواع اسکیت‌بورد خوشحالش کنید. برای کسانی‌ که به‌ دنبال هیجان مشابهی هستند،کفش اسکیت هم گزینه خوبی است.

15- تخته یا حلقه بسکتبال

تخته یا حلقه بسکتبال برای پسرهای نوجوانی که به این ورزش علاقه‌مندند، انتخاب بسیار خوبی است و حتما از هدیه‌گرفتن اینها خوشحال خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد