شناسه خبر: ۸۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد

سفر برنامه ریزی شده دوروف به فرانسه

دستگیری پاول دوروف، برنامه ای از پیش تعیین شده برای رفع اتهام از خود!

عده ای از کارشناسان معتقدند دستگیری دوروف در فرانسه، یک سفر کاملا برنامه ریزی شده و از قبل تعیین شده توسط پاول دوروف برای برخی مقاصد مالی و شخصی بود.

پاول دوروف

پر بازدید

ترینی‌ها :

پاول دوروف کارآفرین اهل روسیه و مالک تلگرام است.دوروف به تازگی به علت عدم نظارت بر تلگرام، در جرایمی مثل قاچاق مواد مخدر و تروریسم و کلاهبرداری در کشور فرانسه با اتهام مواجه شده و توسط دولت فرانسه دستگیر شده است. اما برای بسیاری این سوال پیش می آید که چرا پاول دوروف با وجود اینکه می دانست از سوی دولت فرانسه در مظان اتهام است، باز هم به این کشور سفر کرد؟

 یکی از تحلیلگران حوزه فناوری و تکنولوژی درباره دستگیری پاول دوروف اینگونه می گوید :تحلیل من اینطوریه که پاول دوروف، به عنوان یه آدم باهوش، می‌دونست که اگه بره فرانسه، ممکنه دستگیر بشه. واسه همین، یک روز قبل از اینکه داگز تو بازار لیست بشه، رفته فرانسه.

دلیلش هم این بوده که به اتهاماتی که فرانسه بهش زده، جواب بده. این حرکت باعث شد اسم پاول توی تمام خبرهای دنیا بیفته و حتی ایلان ماسک هم ازش حمایت کنه. اینجوری تلگرام و بلاکچین تون کلی تبلیغ جهانی شد.

حالا شاید پاول دوروف تو این مدت کوتاه بتونه دفاع خوبی از خودش کنه. شرکت تلگرام، یه شرکت کوچیک و مستقله و نظارت به میلیاردها محتوا هزینه زیادی داره و تاحالا هیچ حمایت مالی از دولت بهش نشده. از اونجایی که تو کانال روسیش (https://t.me/durov_russia/52) گفته بود قراره به زودی از هوش مصنوعی برای نظارت محتوا استفاده کنه، ممکنه خیلی سریع این سیستم رو اجرایی کنه، اتهاماتش رو رفع کنه و برگرده دبی.

 باید منتظر بمونیم ببینیم چه اتفاقی برای پاول و تلگرام و جامعه TON خواهد افتاد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد