اولین موتور متعادل در دنیا

(ویدیو) با این موتور هیچوقت زمین نمیخورین!

ویدیویی از موتوری جدید که تحت هیچ شرایطی تعادل خودش را از دست نمیدهد را در ادامه ببینید.

شناسه خبر: ۷۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

به تازگی موتور برقی ساخته شده است که به هیچ عنوان تعادل خودش را از دست نمیدهد و به سرنشینان خود آسیبی نمیزند.ویدیویی از این موتور جالب و عجیب ببینید.

سازندگان C-1 فکر همه چیز را کرده‌اند و موتورسیکلتی ساخته‌اند که جای پارک کمی می‌خواهد، هیجان موتورسواری را فراهم می‌کند، سریع و فارغ از ترافیک شما را به مقصد می‌رساند و از همه مهم‌تر از نظر ایمنی نیز در حد مطلوبی قرار دارد. C-1 برخلاف موتورسیکلت‌های دیگر شما را از سرما، گرما، باران و برف محفوظ نگه می‌دارد، ولی شاید مهم‌ترین ویژگی C-1 این است که هرچند دو چرخ دارد، اما مثل یک خودروی چهار چرخه پایدار است و هیچ‌گاه به پهلو نمی‌افتد. موتورسیکلت C-1 برای حفظ تعادل خود از یک ژیروسکوپ استفاده می‌کند. یک ژیروسکوپ مکانیکی همیشه یک چرخ یا دیسک چرخنده با محور آزاد دارد که می‌تواند در هر جهتی حرکت کند، اما این چرخ که هم سنگین است و هم با سرعتی بسیار زیاد می‌چرخد، به دلیل همان زاویه‌ای بزرگ خود، تمایل به تغییر جهت چرخش خود نسبت به آنچه از ابتدا برای آن تنظیم شده، ندارد.

(ویدیو) آسانسور غول پیکر هندی | بزرگترین آسانسور دنیا با ظرفیت ۲۳۵ نفر!

موتور برقی

به همین دلیل اگر ژیروسکوپ افقی در حال کار را خم کنید، صفحه چرخان درون آن خیلی سریع تغییر جهت می‌دهد تا دوباره به موازات افق قرار بگیرد. حال اگر این چرخ غلتان را به بدنه موتور C-1 خود وصل کنید، یک متعادل‌کننده شگفت‌انگیز به دست خواهید آورد که در هر حالتی موتورسیکلت شما را قائم نگه خواهد داشت.این تازه آغاز ماجراست.

C-1 مانند بسیاری از اتومبیل‌های جدید از ابزار متنوعی استفاده می‌کند تا همواره در تماس با اینترنت باشد. به علت روش‌های اتصال بسیارش، می‌توانید C-1 را یک تلفن هوشمند قابل سوار شدن تصور کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد