شناسه خبر: ۷۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم | آنلاین شاپ با کمترین هزینه | کسب و کار بدون هزینه

با کمترین سرمایه چه مشاغل آنلاینی رو میشه راه انداخت؟

در این مطلب کسب و کارهای آنلاین اینترنتی که با حداقل سرمایه می توان آنها را ایجاد و راه اندازی کرد را به شما معرفی می کنیم.

کسب و کار آنلاین

پر بازدید

ترینی‌ها :

اینترنت و فضای مجازی علاوه بر سرگرمی، کارکردهای دیگری نیز دارد. امروزه بسیاری افراد در بستر اینترنت به کسب و کار مشغولند و  افراد زیادی نیز برای آنها کار می کنند. گرچه رقابت در فضای مجازی برای ایجاد کسب و کار بسیار زیاد است، اما نباید از فرصت هایی که اینترنت برای راه اندازی کسب و کار آنلاین در اختیار افراد می گذارد غافل شد. در این مطلب قصد داریم شما را با چند کسب و کار اینترنتی که به حداقل سرمایه نیاز دارند، آشنا کنیم.

کسب و کار آنلاین

 

راه اندازی یک آنلاین شاپ با کمترین سرمایه

لیست برخی محصولاتی که با سرمایه بسیار کم می توان از طریق آنلاین آنها را فروخت :

روسری 

ماگ 

بدلیجات 

قهوه

گلس و محافظ گوشی

کالای دکوری کوچک 

انواع دمنوش و قهوه 

انواع ادویه و گیاه خشک 

دراپ شیپینگ؛ از روش‌های کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه

آیا تصور می‌کنید که برای را اندازی آنلاین شاپ فروشگاهی باید حتما به فکر تامین محصولات باشید؟ خوشبختانه اگر برای این کار سرمایه ندارید، می‌توانید راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدون محصول را امتحان کنید. کافی است که با یک یا چند تولید یا توزیع‌کننده توافق کنید. سپس مشخصات محصولات آن‌ها را در سایت خود قرار دهید. سپس زمانی که از سمت مشتریان سفارشی دریافت کردید، از تولید یا توزیع‌کننده اصلی بخواهید که آن را برای مشتری شما ارسال کند. سپس به ازای هر فروش پورسانت خود را هم بگیرید.

این روش کسب درآمد اینترنتی با سرمایه کم دراپ شیپینگ نام دارد. درآمد حاصل از آن کاملا به مهارت‌های شما بستگی دارد. با این وجود به دلیل ریسک پایین و نیاز به سرمایه کم، ارزش امتحان‌کردن را دارد.

وبسایت همکاری در فروش

همکاری در فروش؛ ایده کسب‌وکار اینترنتی بدون نیاز به سرمایه

یکی دیگر از کسب‌وکارهای اینترنتی که بدون نیاز به محصول شما را به درآمد می‌رساند، افیلیت مارکتینگ است. در این روش شما پس از طراحی سایت فروشگاهی، محصول سایر فروشندگان را در ویترین خود قرار می‌دهید. سپس درصدی از مبلغ محصولات فروش رفته را به عنوان کارمزد دریافت می‌کنید.

درآمدی که از همکاری در فروش به دست می‌آورید، بستگی به تعداد مشتریان و مخاطبان شما دارد. در حقیقت باید بدانید که رسیدن به درآمد با افیلیت مارکتینگ آسان نیست. در ماه‌های اول باید حسابی تلاش کنید؛ اما اگر موفق شوید به درآمدهای بسیار بالایی می‌رسید و زحمت شما هم به مرور کمتر می‌شود.

تدریس آنلاین؛ از کسب‌وکارهای پردرآمد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه

دانش‌آموزان و دانشجویان امروزی میانه خوبی با تدریس آنلاین دارند. آن‌ها در مدت زمان شیوع بیماری کرونا با مزیت‌های این نوع آموزش‌دیدن آشنا شدند. پس اگر تخصص یا مهارت لازم را دارید، می‌توانید برای کسب درآمد اینترنتی با سرمایه کم مدرس شوید. چالش‌هایی که برای موفقیت در این شغل پیش‌روی شماست، یکی جذب مشتری است و دیگری نحوه تدریس. برای تدریس اینترنتی باید به سراغ سایت‌هایی مثل: اسکای روم، ایسمینار و غیره بروید. سعی کنید کار با این سایت‌ها را یاد بگیرید.

برای جذب مشتری هم می‌توانید از ترفندهایی برای جلب اعتماد مشتری ذر اینستاگرام، تلگرام و غیره کمک بگیرید. برای مثال محتوا و پست‌های آموزشی در شبکه‌های اجتماعی یا سایت خود منتشر کنید. در قالب این محتواهای آموزشی مهارت خود را به دیگران ثابت کنید. سپس، بعد از اعتمادسازی دوره‌های آموزشی خود را به مخاطبان‌تان معرفی کنید. درآمد تدریس آنلاین هم مثل دیگر مشاغل به مهارت‌های بازاریابی، سابقه، کیفیت آموزش و غیره شما بستگی دارد. با این وجود آمارها نشان می‌دهد که می‌توانید بین ساعتی 100 هزار تا حتی چند میلیون تومان روی این کار حساب کنید.

تدریس آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد