شناسه خبر: ۵۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد

انسان بدون قلب | زندگی سلوا حسین

زنی که بدون این کوله پشتی حتی یک دقیقه زنده نمیمونه + تصاویر

قلب این خانم با تمام انسان ها فرق دارد. این خانم در سینه اش قلبی ندارد و مجبور است یک کوله پشتی را مدام با خودش حمل کند.

سلوا حسین

پر بازدید

ترینی‌ها :

سلوا حسین دومین فرد در جهان است که قلب ندارد. به دلیل وخیم شدن وضع قلب سلوا حسین پزشکان مجبور شدند درمان خاصی را پیش بگیرند و قلب او در کوله پشتی اش قرار داد. در ادامه جزئیات زندگی عجیب سلوا حسین، زن بدون قلب را بخوانید.

قلب این خانم درون کوله پشتی است

به دلیل مشکلات اساسی در قلب این خانم و وخیم شدن وضعیت قلب این خانم، پزشکان مجبور شدند با استفاده از روشی خاص این زن را درمان کنند. در این روش درمانی قلب همراه با تجهیزات و باطری درون یک کوله پشتی قرار میگیرد.

زن بدون قلب

این خانم که سلوا حسین نام دارد مدتها درد شدید را در قفسه سینه خود حس می کرد که خیلی از پزشکان مشکل او را با مشکل معده اشتباه می گرفتند و با تجویز داروهای غیر ضروری موجب شدند که قلب او آسیب بیشتری ببیند. تا اینکه در نهایت مشکل اصلی او تشخیص داده شد و متخصصان قلب و عروق به دلیل وضعیت وخیم او مجبور به جراحی خاصی شدند.

زن بدون قلب

زنی با قلب 7 کیلویی !

این زن مسلمان که دو فرزند 5 ساله و 18 ماهه دارد توسط “دیانا گارسیا” و “اندری سیمون” جراحی شد ؛ جراحی که او را صاحب قلبی 7 کیلویی کرد. متخصصان با توجه به اوضاع مجبور به عمل جراحی خاصی شدند که در پی آن اکنون سلوا حسین صاحب قلبی قابل حمل در کوله پشتی است که با لوله، باتری و تجهیزات جانبی، وزن آن به هفت کیلوگرم می رسد.

زن بدون قلب

 

سلوا می گوید:تمام آنچه قبل از جراحی به یاد دارم اشک هایی است که هنگام گفتن آرزوهایم به خواهر کوچکم می ریختم.بعد از پایان جراحی زمانی که به هوش آمدم به من گفتند که قلب مرا از سینه خارج کرده اند تا بهبود یابم ، نمی دانستم اینها یعنی چه و فکر می کردم مرده ام و این صداها و تصاویر را در روح من درک می کند اما بعد متوجه شدم که در پی یک جراحی موفقیت آمیز صاحب قلب جدیدی شده ام که باید داخل یک کوله پشتی آن را با خود حمل کنم. مطمئنا با این شرایط مثل سابق به راحتی نمی توان هر کاری انجام دهم ولی سلامتی که بدست اورده ام زندگی را لذت بخش کرده است.

زن بدون قلب

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد