شناسه خبر: ۵۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

مدل لباس ۹۵ ساله | زندگی هلن وینکل

زندگی پیرزن مدل 95 ساله؛ شیک ترین مادربزرگ دنیا + تصاویر

شیک ترین مادربزرگ دنیا با 95 سال سن و فعال در حوزه مدلینگ را در ادامه ببینید که چطور توجه تمام دنیا را به خود جلب کرده است.

شیک ترین مادربزرگ

پر بازدید

ترینی‌ها :

شیک ترین مادربزرگ دنیا 95 سال سن دارد و در حوزه مدلینگ فعالیت می کند. شیک ترین مادربزرگ دنیا حالا به فردی مشهور در دنیا تبدیل شده است و افراد از او خواسته اند تا راز شاد بودن و زندگیش را فاش کند. در ادامه در مورد شیک ترین مادربزرگ دنیا بیشتر بخوانید.

برخی از افراد در دهه شصت، هفتاد و یا حتی نود زندگی خود همه کلیشه های مربوط به پیری را می شکنند و حتی تبدیل به شیک ترین مادربزرگ دنیا میشوند.

یکی از این افراد الهام بخش هلن وینکل – Helen Elam Van Winkle معروف به بدی وینکل – Baddiewinkle است. او پیری را به چالش کشید و به یک هیجان و شور و حال واقعی در اینترنت تبدیل شد. هلن متولد 1928 میلادی است و بیش از 3.100.000 فالوور در اینستاگرام دارد

شیک ترین مادربزرگ

هلن متولد 1928 موهای سفیدش را تکان می دهد و شیک ترین و جذاب ترین لباس ها را به تن می کند. او با بیش از 3.100.000 طرفدار در اینستاگرام، شیک ترین مادربزرگ دنیا محسوب می شود. هر زمان که هلن عکسی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد، سر و صدایی به پا می کند. بسیاری معتقدند که او این جمله را ثابت کرده است که سن فقط یک عدد است.

شیک ترین مادربزرگ

از ذات پرانرژی خود برای غلبه بر سختی های زندگی استفاده می کند. قلب او جوان مانده و از ذات پرانرژی خود برای غلبه بر سختی های زندگی استفاده می کند و آنچه مردم را به سمت او می کشاند انرژی و نگرش مثبت اوست. با وجود فراز و نشیب های فراوانی که داشته، او همیشه خوش بین بوده است.

هلن در زندگی خود با تراژدی های شخصی بزرگی روبه رو شده است. او پسرش را بر اثر سرطان و همسرش را در یک تصادف رانندگی از دست داد. شغل او پر زرق و برق نبود. او به مدت 28 سال در یک کارخانه کار کرد تا خانواده اش را تامین کند. اکنون او 8 نوه و 2 نتیجه دارد.

شهرت او زمانی آغاز شد که نوه اش، کندی لوئیس، عکسی از هلن درحالی که لباسهای او را پوشیده بود در توئیتر منتشر کرد. یک شبه هلن به شهرت رسید و افراد مشهوری مانند ریحانا، کلوئی کارداشیان، نیکول ریچی، گوئن استفانی، مایلی سایرس و دریک او را فالو کردند و از طرفدارانش شدند.

شیک ترین مادربزرگ

او در بسیاری از شوهای معروف حضور داشته و اکنون نماینده برندهاست. مردم مثبت بودن او را خیلی دوست دارند و می گویند او رسانه های اجتماعی را دوست داشتنی می کند. او مانند بسیاری از افراد قابل توجه، قلب بسیاری از مردم را به دست آورده است. مردم او را نه تنها به خاطر استایلش بلکه به خاطر نگرش جسورانه اش ستایش می کنند.

شیک ترین مادربزرگ

اما او با انتقاد برخی از افرادی که نظرات جسورانه ای را درمورد پست های او می گذارند مواجه است. او برای مادربزرگ های دیگری که می خواهند از او پیروی کنند یک پیام دارد:

“همه این مادربزرگ های دیگر کپی برداری می کنند. من کسی که واقعا سبک خودش را دارد دوست دارم.”

شیک ترین مادربزرگ

هلن علیرغم فراز و نشیب های زندگی اش، روحیه جوانی خود را از دست نداده است. او در سن 88 سالگی کتابی با عنوان “راهنمای زندگی بدی وینکل” نوشت. توصیه او برای داشتن یک زندگی شاد بسیار ساده است:

همیشه با غریبه ها با لبخند احوالپرسی کنید و با همه با مهربانی رفتار کنید. او معتقد است که شادی را در کجا که می روند پخش می کند و بسیاری از مردم با او موافقند.

برخی از افراد فارغ از سن و سالشان قلبشان جوان می ماند. برای این مادربزگ و نوه اش، تفریح یک سبک زندگی است و ثابت می کند که سن، لذت خوشگذرانی را محدود نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد