شناسه خبر: ۵۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد

خروس تخمگذار ایران

کشف عجیب ترین خروس دنیا در ایران؛ دلش میخواد مرغ باشه!

همه ما می دانیم که خروس از نظر بیولوژیکی قادر به تخم گذاشتن نیست اما در ایران مدلی از خروس تخمگذار کشف شده است.

خروس تخمگذار

پر بازدید

ترینی‌ها :

خروس تخمگذار از جمله عجایب طبیعت است که می تواند هر کسی را غافلگیر کند. حیوانات منحصر بفرد زیادی در دنیا وجود دارند و این خروس تخمگذار ایرانی هم جزو آن هاست.  در ادامه به شما می گوییم خروس تخمگذار، عجیب ترین خروس های ایران در کدام مناطق هستند.

خروس تخمگذار نیشابور

در نیشابور خروسی وجود دارد که سری مثل خروس و بدنی همانند مرغ؛ دارد و هر روز صبح یک تخم می‌گذارد و پس از آنکه یک تخم سالم، درشت و کاملا طبیعی گذاشت،‌ با صدایی بم و کلفت آواز قوقولی قوقو سر می‌دهد، قوقولی قوقوی که با بقیه خروس‌ها فرق دارد و منحصر به فرد است! حرکات این حیوان بین حرکات مرغ و خروس است. این خروس که صاحبش گمان می کرد بد شگون است، خریداری شد و در موزه حیات وحش نیشابور در معرض دید عموم قرار گرفته است.

خروس تخمگذار

خروس تخمگذار مازندران

خروسی در منطقه طلا‌رسر کتالم رامسر استان مازندران وجود دارد که ظاهرش خروس اما اندام داخلیش مانند مرغ هاست،این خروس هر روز تخم می گذارد و بعد از تخم گذاری مانند مرغها قد قد می کند، جالب است بدانید از تخم های این خروس چند جوجه نیز به دنیا آمده است.

تخم گذاشتن این حیوان پس از ۷۰ سال برای اولین بار + عکس

خروس تخمگذار تبریزی

روزنامه اطلاعات 14 اسفند 1352 خبر خروس تبریزی عجیب را منتشر کرد، دراین روزنامه آمده است مردی تبریزی به نام حاج محمد صفاشور خروسی دارد که درخروس بودنششکی نیست اما روزی 3 تخم می گذارد.

خروس تبریزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد