شناسه خبر: ۵۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

دختر بدون بینی

عکس های جدید دختری که بدون بینی بدنیا آمده بود!

دختری که بدون بینی به دنیا آمده بود حالا بزرگ شده و مادرش عکس هایی را از او منتشر کرد.

دختر بدون بینی

پر بازدید

ترینی‌ها :

دختر بدون بینی یکی از عجیب ترین نوزدانی بود که متولد شد و دنیا را در حیرت فرو برد. دختر بدون بینی برخلاف انتظار پزشکان حالا بزرگ شده و مادرش عکس های جدید از او منتشر کرد. عکس های جدید دختر بدون بینی را در ادامه ببینید.

صاحب خبر دختری که بینی ندارد حالا بزرگ شده

چند سال پیش بود که خبر تولد نوزاد بدون بینی مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را فرا گرفت و حالا عکس زندگی متفاوت این دختر که مشاهده می کنید است که توجه بسیاری را بخود جلب کرده.

تسا با یک بیماری غیر معمول مادرزادی به دنیا آمد که به این معنی است که او فاقد بینی است. تولد نوزاد بدون بینی یا زمانی ظاهر می شود که بینی در رحم رشد نمی کند و منجر به عدم وجود این ویژگی صورت می شود. در مورد منحصر به فرد تسا، وضعیت او به فقدان سیستم بویایی، بخشی از مغز که مسئول تشخیص بوها است، نیز گسترش یافت ولی علی‌رغم چالش‌های ناشی از وضعیت او، والدین تسا او را دختری زیبا و خارق‌العاده می‌دانستند.

نوزاد بدون بینی

دختر بدون بینی

 

گرین و ناتان ایوانز والدین تسا پس از کشف ناهنجاری صورت فرزند متولد نشده خود در طول سونوگرافی، وضعیت دشواری را تجربه کردند. بدون شک فهمیدن اینکه دخترشان بدون بینی متولد خواهد شد، پنج ماه پس از بارداری، یک شوک بود اما انها تصمیم گرفتند تا فرزند خود را بدنیا بیاورند.

دختر بدون بینی

دو سال بعد، تسا تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفت تا پروتزهایی در زیر پوست او کاشته شود و زمینه ساخت بینی مصنوعی در آینده فراهم شود. تصمیم برای ادامه عمل جراحی توسط والدین او ساده گرفته نشد با این حال، آنها آن را فرصتی برای بهبود تدریجی ظاهر تسا در طول زمان می‌دانستند که مشکل ظاهری اش را رفع می کرد. این پروسه شامل پیوند استخوان و پوست بود که معمولاً در دوران نوجوانی و زمانی که رشد صورت به پایان رسیده توصیه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد