شناسه خبر: ۴۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

ازدواج در قبیله ماسای کنیا | رسم قبیله ماسا آفریقا

عجیب ترین رقابت دنیا برای ازدواج با دختر مورد علاقه! + ویدیو

در قبیله ماسای کنیا رسم عجیبی برای بدست آوردن دختر مورد علاقه خود دارند که می توانید در ادامه ببینید.

قبیله ماسای کنیا

پر بازدید

ترینی‌ها :

یکی از معروف ترین قبایل آفریقا؛ قبیله ماسا (Maasai) است که در کنیا به دامداری مشغول هستند. مردم قبیله ماسا هنوز بر سنت های دیرینه خود پایبند هستند و نگاه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کردند. در ادامه مراسم عجیب قبیله ماسا را برای جلب نظر دختر مورد علاقه ببینید.

قبیله ماسایی کجا زندگی میکند؟

قبیله ماسایی در شرق آفریقا و در جنوب کشور کنیا و شمال تانزانیا، در امتداد دره ریفت و در زمین‌های نیمه‌خشک و خشک سکونت دارد.

ویدیو رقص قبیله ماسا

دلایل رقص عجیب قبیله ماسایی

ماسایی ها فرهنگ موسیقی و رقص بسیار جذابی دارند. زنان ماسایی به خواندن لالایی، زمزمه و آواز خواندن برای پسران خود معروف هستند. در قبایل ماسایی، همیشه یک رهبر موسیقی به نام اولارانیانی (Olaranyani) وجود دارد که گروه را رهبری می‌کند.

قبیله ماسا

مردم ماسایی هنگام آواز خواندن یا رقصیدن از ساز استفاده نمی‌کنند. سراسر موسیقی قبیله ماسایی آواز است؛ به جز بوق‌های بزرگی که برای برخی آهنگ‌ها استفاده می‌شود. هنگامی که اولارانیانی شروع به خواندن یک ردیف یا عنوان (نامبا) از یک آهنگ می‌کند، مردم ماسایی به‌صورت گروهی پاسخ می‌دهد. در رقص ماسایی، مردان و زنان مهره‌هایی را به خود آویزان می‌کنند که هنگام پریدن و رقصیدن آوایی ایجاد می‌کنند.

قبیله ماسا

در بیست سالگی پسران جوان نیز، مراسمی برای ورود به مردانگی برگزار می‌شود که به آن اونوتو می‌گویند؛ اجرای موسیقی و رقص از عناصر اصلی این مراسم است. رقص‌ ماسایی در این جشن به این صورت است که زنان در یک خط پهلو به پهلوی هم می‌ایستند و با حرکات سر و گردن و سینه، آوازهایی را با یک ریتم ثابت می‌خوانند و مردان هم در صفی در مقابل زنان، آواز می‌خوانند و سپس یک‌به‌یک با جهش‌های بلندی به هوا می‌پرند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد