شناسه خبر: ۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

پولدارترین مرد قد کوتاه | کوتوله ثروتمند | معرفی حسب الله کوتوله

پولدارترین کوتوله جهان با ثروتی استثنایی + تصاویر

ثروتمندترین کوتوله جهان را می توانید در ادامه ببینید که با ظاهر و تیپ خود توانست به این ثروت فوق العاده برسد.

پولدارترین کوتوله

پر بازدید

ترینی‌ها :

پولدارترین کوتوله جهان، حسب الله نام دارد. او بخاطر ظاهر و قد خود در شبکه های اجتماعی به شهرت زیادی رسید و سپس به پولدارترین کوتوله جهان تبدیل شد. همراه ما باشید تا در مورد پولدارترین کوتوله جهان بیشتر بدانید.

جوان ۱۹ ساله اهل ماخاچکالا روسیه، به بیماری کوتولگی مبتلا است. او به خاطر ظاهر کودکانه‌یا بیبی فیس بودن مشهور شده است. حسب الله در حالی که در فرودگاه قدم می‌زد، تیپ شیکی زده بود و با پوشیدن پیراهن سفید و شلوار جین آبی خودنمایی می‌کرد.

ثروتمندترین کوتوله جهان

حسب الله استایل خود را با یک کیف ۱۴۱۰ دلاری گوچی تکمیل کرد و کفش‌های کتانی بچه‌گانه از برند Dolce & Gabbana پوشید. قیمت این کفش‌ها ۵۹۸ دلار است. این ستاره شبکه های اجتماعی با پوشیدن کلاه تقیه حسابی تیپ متفاوتی داشت. حسب الله قبل از اینکه با یک خودروی لوکس ۱.۲ میلیون دلاری رولز رویس اسکورت شود، توسط گروهی از محافظان فرودگاه سیدنی استقبال شد.

ثروتمندترین کوتوله جهان

حسب الله از کی به شهرت رسید؟

جوان ریزجثه و پرمدعای فضای مجازی، در اواخر سال ۲۰۲۰ زمانی که شروع به انتشار ویدیوهایی از خود در حال انجام بدلکاری و شوخی های جسورانه در اینستاگرام و تیک تاک کرد، به شهرت رسید.

حسب الله با ظاهر منحصربه‌فرد و نگرش مطمئن خود، خیلی زود توانست جمعیت فالوور عظیمی از جمله ۲.۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و ۴.۷ میلیارد بازدید در تیک تاک به دست آورد. او با کمبود هورمون رشد به دنیا آمد. این وضعیت که به عنوان کوتولگی شناخته می‌شود، باعث ایجاد صدای بلند و قدکوتاه غیرطبیعی با نسبت‌های طبیعی بدن می‌شود. از زمانی که حسب الله به شهرت رسید، با به چالش کشیدن ستاره‌های برجسته UFC، از جمله قهرمان MMA، کانر مک گرگور، توجه‌ها را به خود جلب کرد.

ثروتمندترین کوتوله جهان

او همچنین با Khabib Nurmagomedov مبارز روسی MMA دوست شده است. همین باعث شد طرفدارانش به او لقب “مینی خبیب” بدهند. در دسامبر ۲۰۲۱، او با راه‌اندازی یک کارتون شبیه به خودش، وارد بازار نوپای NFT شد. حسب الله قرار است در روزهای ۲۹ و ۳۰ آگوست در سیدنی و ۳۱ آگوست و ۱ سپتامبر در ملبورن سخنرانی کند. این تور شامل دیدار و احوالپرسی اختصاصی با ستاره شبکه های اجتماعی نیز خواهد بود.

ثروتمندترین کوتوله جهان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد