شناسه خبر: ۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

کلکسیون اسباب بازی | گرانترین کلکسیون اسباب بازی دنیا

بزرگترین و گران ترین کلکسیون اسباب بازی جهان + تصاویر

مردی 64 ساله صاحب بزرگترین و گران ترین کلکسیون اسباب بازی دنیا است. می توانید در ادامه این کلکسیون جذاب را ببینید.

کلکسیون اسباب بازی

پر بازدید

ترینی‌ها :

در بزرگترین کلکسیون اسباب بازی جهان، شما قدیمی ترین اسباب بازی ها را پیدا می کنید. این مرد 64 ساله بزرگترین کلکسیون اسباب بازی را دارد. این کلکسیون اسباب بازی علاوه بر قدیمی و بزرگ بودن، به عنوان گران ترین کلکسیون اسباب بازی در جهان هم شناخته شده است.

با قدیمی ترین اسباب بازی های جهان آشنا شوید!

رونالد توبی از فیلادلفیا همۀ وقت عاشق اسباب بازی بوده و جمع کردن اسباب بازی را به طور فعال از سن 15 سالگی آغاز و تاکنون 80000 قطعه جمع کرده هست. او تخمین میزند امروزه کل آلبوم اسباب بازی هایش بیش از 1.5 میلیون دلار قیمت داشته باشد و اخبار فیلادلفیا ارزش آن را 1.9 میلیارد دلار ارزیابی کرد.

کلکسیون اسباب بازی

رونالد اکنون 64 سال دارد و چیزی که درباره اسباب بازی ها یاد گرفته این هست که حتی وقتی یک مرد بزرگ می‌شوید هنوز هم یک کودک درون شماست. آلبوم او مانند زندگی در یک اسباب بازی فروشی هست و برای رونالد که همۀ وقت عاشق اسباب بازی فروشی بوده این یک واقعیت بی نظیر هست.

بزرگترین کلکسیون اسباب بازی

آلبوم باورنکردنی او در اتاق های مختلفی در منزل به شکل موزه انبار شده اند. آلبوم داران زیادی در جهان وجود دارند که شاید بیشتر کلکسیون های بزرگتری دارند اما هیچ یک به خوبی رونالد آلبوم شان را نمایش نداده اند. بیشترشان آنها در جعبه، زیرزمین یا گاراژ نگه می دارند و هیچوقت شانس لذت بردن از آن را ندارند.

کلکسیون اسباب بازی

دیدنی هست بدانید که او وقتی بچه بود اسباب بازی های زیادی نداشت و در قبال کاری که برای بستگانش انجام می داد از انها تقاضای اسباب بازی میکرد.

کلکسیون اسباب بازی

رونالد می‌گوید:

«من دو پسر داشتم و به همین علت همۀ وقت به اسباب بازی فروشی می رفتم و وانمود می‌کردم که بخاطر پسرهاست اما علت اصلی آن خودم بودم. یکی برای آنها و سه تا برای خودم. این فلسفه من بود! یک کلیشه درباره گرد آوری اسباب بازی وجود دارد و آن این هست: هرکسی که با اسباب بازی های بیشتری بمیرد میبرد. و من میدانم که در بین برنده ها هستم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد